Gå til innhold

når legger dere dere?

Gigant

Anbefalte innlegg

Legger meg vel rundt 23:30, i helgene rundt klokka 02:00 og utover, ettersom hvor teit mor jeg har, i helga når hu ikke var hjemme la jeg meg rundt 05:30. Heh...

Yey, så tøff jeg er, som legger meg sent når jeg er alene hjemme :roll:

Hehe, litt av en tøffing ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men PC'en har en enorm tiltrekningskraft, er dere enige?

Er enig i det! Kan være farlig til tider :ermm:

Men men

Kan være veldig enig i det. Noen forum og MSN er litt vanedannende tror jeg. Veldig vanedannende kanskje. Men nå må jeg gå, jeg som skulle øve til tentamen i hele dag og legge meg kjempetidlig. :p jaja skal øve nå ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Når jeg legger meg kommer ann på om jeg kjeder meg før eller ikke, men er vel som oftest mello 23:45-12 et sted.. i Helgene kommer det veldig ann på om jeg er ute eller hjemme.. Når jeg er ute, så kommer jeg hjem i 12-3 tia, og når jeg er bare hjemme så legger jeg meg i 4-5 tia som oftest.

Lenke til kommentar
fra 24.00 til 03.00 i uka, og i helga er det så lenge jeg orker, ca. til 04.00/05.00

OMG hvordan står du opp om morgenen :wow:

det er normal tid for meg... i helga kansje kl 7 om morgenen.... men da står eg opp kl 4 på ettermiddagen igjen :cool:

Lenke til kommentar

Jeg står opp 07:00 hver ukedag, bortsett fra mandag (halvtime senere eller.no)

Og 12 timers søvn kan jeg ikke akkurat si at jeg får...

Jeg legger meg uansett ALDRI før 00:00. Pleier å sovne inn 00:30 da. Men når jeg sitter på PC'n om natta (på hverdager altså), blir klokka fort 03:00. Sover som det passer meg som regel :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...