Gå til innhold

når legger dere dere?


Gigant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer meg aldri i seng før 02:00. Sitter ofte med skolearbeid fra ni til ett ca, synes det er diggest å gjøre det da.

 

Til trådstarter:

 

Den gamle åtteårsregelen for sengetid sier at åtte år gamle barn skal legge seg klokken åtte og eldre barn et kvarter senere for hvert år. Senere enn halv ti bør ingen skolebarn være oppe

 

Enkel matte tilsier at du bør være i seng klokka 21:15 ;)

Lenke til kommentar
Når legger dere dere??

si det da kan jeg være lenger oppe! :devil:

Vanligvis inntar jeg horisontalen i 23.00 - 23.30 tiden på ukedagene, mens klokka fort blir 01.00 på fredag/lørdag.

Trenger ca. 7 timer søvn.

 

Bor 250 km unna foreldrene mine, så de maser aldri på at jeg må komme meg i seng! LOL ;)

ikke no

jeg bor 200+ mil hjemme fra men så skal jeg liksom være voksen da :p

Lenke til kommentar

Her i huset, Pappa(40) og jeg(15) legger oss når det passer oss. Noen ganger sover jeg fra 17:00 til 04:00 og noen ganger legger jeg meg 03:00 og sover til 07:50.. Gjør som det passer meg.

 

Jeg er også 15år å bestemmer over meg selv! Jeg ruler azz!

 

:mrgreen: KEKEKE1111!!!!!oneone

Lenke til kommentar

02.00 - 04.00 i hverdagene, er våken fra fredag til søndag stort sett hver helg.. :laugh:

 

De dagene mamma slår seg vrang later jeg som om jeg har lagt meg og sover, så når hun går og legger seg står jeg opp igjen.. Skjer også at jeg sitter oppe hele natten, går på skolen og kommer hjem om dagen og sover. :D

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...