magnemoe Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hei Jeg har et radeon 9600 basert sjermkort (400MHz kjerne) som jeg har store problemer med. Har en nyinstalert windows 2000 med alle liveupdate oppdateringene, catalyst driver 4.4 og directx 9.0b. Når jeg kjører DxDiag så virker direct3d verson 7 helt fint men verson 8 og 9 gir merkelige triangler som peker ut fra X'en på boksen slik som dette fra et spill.Moro123.jpg Det er også sansynligvis at pcen kræsjer til svart sjerm under kjøring av testen for verson 8 eller 9. Har bare fått testet ferdig en gang. Merkelige er at jeg prøvde morrowind som bildet over er fra og fikk der triangler med pixel shading på men ikke når det er skrudd av, men pcen hang på samme måte etter 10-20 minutter. Sitter på en 1.5 GHz P4 med et I845 chipsett og 750MB ram. Av tillegsenheter har jeg et 3com 905b kort, et Xplorer 500 isdn kort, og en posmise ultra66 ide kontroller. ---- Kjører en win2000 / win98 dualboot og har samme problemet på 98 med siste catalyst for 98/me og directx 9.0b. Har noen vært borte i noe lignende eller har noen tips / linker for problemer som dette? Magne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå