Koffe Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 god dag. Jeg har en honda 86 modell som jeg tok av luftfilteret på forrige dagen for å skifte forgasser. Jeg fant fort ut at (som den harry typen jeg er) lyden var mye grommere uten luftfilter(kanskje en tanke høyere ytelse også). Å kjøre uten er jo ikke å anbefale så jeg lurer på om noen vet om et lite high-flow filter som kan kjøpes i en butikk i oslo området. Jeg tenker et kort rør fra inntaket til filteret vil blir bra. Jeg har sett flere motorsykler med finmaskede sølvakrige filtere som kanskje kan brukes. Kanskje noe liknende dette:http://mig.lathwood.co.uk/upload/a/air-filter.jpg Takk for svar Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Heisann. Du vil sikkert skaffe deg ett filtersett (filterkit). K&N 57i "Induction Kit" vil være et godt valg. Sjekk litt på nettet. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Går utfra at det er en Honda bil du har, da vil du få stuping på suget med et MC filter. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja, det er en bil, unnskyld dårlig forklaring. Jeg leter etter et filter som likner på det jeg linket til, bare ment for bil. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Som DeadLock sier, så lager K&N slike filtre til bil(Conefilter). Endret 25. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja, takk, det skulle passe meg supert. Men er det å få tak i over disk i oslo området? mekonomen, biltema, thorshov eller liknende? Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Heisann. Du vil sikkert skaffe deg ett filtersett (filterkit). K&N 57i "Induction Kit" vil være et godt valg. De sette er vel regna for biler med innsprutning,men du for jo universal konfilter som du kan sette på eller du kan sette på et filter som man kan sette oppå forgasseren som erstatter hele luftfilterboksen. Endret 25. april 2004 av trra Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja, jeg vil gjerne erstatte hele luftfilterboksen. Sånn som det står nå må motoren suge luft gjennom nesten en meter med rør. Mye av den gode lyden forsvinner da. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Da kan nok et conefilter være løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå