Mumiene Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har en del e post filer jeg gjerne skulle hatt inn i Outlook Express hvordan gjør jeg det uten og miste de nyeste meldingene jeg har prøvd og lime de inn i Documents and Settings/Lokale innstillinger/Programdata/Identities/{5A775277-FAF5-4C57-BA1C-A6E30DC8024C}/osv men det virker ikke Har dere noen andre ider [ Denne Melding var redigert av: Mumiene på 2002-04-04 21:22 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hva mener du med å "lime inn"? Har du forsøkt å importere meldingene? Eventuelt kan du eksportere din eksisterende mail, kopiere inn de gamle mail-filene til rett katalog og til slutt importere din nyeste mail. Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Problemet er at jeg har lagt min epost i mapper med navnet til de jeg mottar i fra hvordan er det enklest og gjenopprette dette Håper på et enkelt svar(Måte):) Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Opprett mappene på nytt, eksakt samme navn. Avslutt outlook, kopier inn dbx filene og start opp på nytt. Tror det skal fungere. Alternativt tror jeg det skal være mulig å importere fra fil menyen. Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har nok prøvd det og det virket før men ikke nå lenger (Skjønner ikke noe) Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 bruk file->import->messages. Kjør veiviseren...og når du får spørsmål om location....velger du store location, og browser deg fram til der hvor filene ligger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 opprett mapper med samme navn som de i outlook (ikke outlook) i en mappe på disken, drag and drop e-mailene direkte fra outlook over i disse mappene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå