maGic^ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Asso. Nå er jeg lei. Musa mi skrur seg av og på hele tiden. Jeg har prøvd å skiftet hovedkort, bytta mus, prøvd PS2 også, men nei.. Kutter strømmen til musa så på igjen.. hva skal jeg gjøre? har oppdatert alle drivere som går ann å oppdatere! Som sakt, trenger hjelp. Endret 25. april 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Forbedring, men fortsatt litt igjen Denne gangen er jeg snill mot deg og retter emnet i stedet for å stenge tråden. Håper du ser forskjellen og lærer av det. Poenget med emnefeltet er å gi en beskrivelse av hva tråden handler om. Det er derfor ikke godtatt med emner som "Hjelp". Dette står beskrevet i retningslinjene som jeg linket til istad... Som sagt så bør du lese de, da du kan risikere å bli utestengt hvis du bryter riktig regel. Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Slappe folk. Ingen som vet hva jeg skal gjøre? Huff. Jeg dør jo her! kom igjen da. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Rens den? Kan være støv i den som hindrer at den aktiveres... Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Forbedring, men fortsatt litt igjen Denne gangen er jeg snill mot deg og retter emnet i stedet for å stenge tråden. Håper du ser forskjellen og lærer av det. Poenget med emnefeltet er å gi en beskrivelse av hva tråden handler om. Det er derfor ikke godtatt med emner som "Hjelp". Dette står beskrevet i retningslinjene som jeg linket til istad... Som sagt så bør du lese de, da du kan risikere å bli utestengt hvis du bryter riktig regel. elsker æ ende er jo blitt super snill :D::DD Lenke til kommentar
bits&bytes Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Å bytte hovedkort bare fordi musen ikke virker var vel litt drastisk, var det ikke maGic^ ? Hmm, jeg får ikke feilbeskrivelsen din til å stemme helt, du har byttet hovedkort samt at du har forsøkt med en annen mus både på det ”nye” og det gamle hovedkortet og det på USB og PS2, og det virket ikke da heller ? Du skriver heller ikke hvilket merke og type mus det er, noe som kan være en viktig opplysning for at noen skal kunne hjelpe deg. Navnet på hovedkortet ditt samt hvilket OS du kjøre er og greit å ta med. Ikke lett å hjelpe deg med disse opplysningene men jeg kan gi deg noen tips Er det en trådløs mus som går på batterier, da kan du forsøke å bytte ut batteriene. Det kan og være at det er brudd ( vakelkontakt ) i kablene til musen. Som det er nevnt overav av Hoax, så kan det muligens hjelpe å rense den. Du kan forsøke å koble musen til en PC som ikke har slike problemer slik at du kan bekrefte om det er hardwarefeil på musen. Er det feil på musen, kjøp deg da en ny og la livet gå videre. Endret 28. april 2004 av bits&bytes Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har Intellimouse 3.0 (en NY en) XP Pro. Eh .. har prøvd å sette den i en annen pc. Der funka`n. Jeg måtte jo bytte hovedkort for å sjekke, spiller jo cs jeg. Blir jo gal, har ikke spilt på over 1 mdn pga dette, har testet formaterning også. Vet ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
scar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 mobilen din ligger vel ikke tilfeldig vis like ved musa di når det skjer vel? min logitec slår seg av vist mobilen ligger ved siden av, og søker etter nett eller ringer, får melding osv. Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Eh .. neppe grunnen. Mobilen min ligger langt borte. Skal teste alt idag:P Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hallo ! Jeg vet hva som er feil. Hadde samme problem på min Intellimouse (og faktisk enda en jeg kjenner har hatt det samme). Problemet er kabelen. Det er det lite brudd som blir brutt litt og får kontakt igjen når du rører på musen. Eneste mulighet er å få ny på garantien (som jeg gjorde) eller lokalisere bruddet (vri og vrenge på kablen til du finner et sted på kabelen som strømmen går) og kutte kabelen i det punktet og lodde den på nytt inn i musen (som kameraten min gjorde). Kabelen er en svakhet på Intellimouse'ene. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Gjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå