Gå til innhold

playx.no er det noen som har handlet der ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet et par ganger der, med kredittkort. Slet litt med å bli kredittgodkjent for salg via oppkrav da siden baserer seg på direkte oppslag i en database i stedet for manuell kredittsjekking hos et dyrt selskap. Applikasjonen likte rett og slett ikke navnet mitt. Sendte en mail til de, og ti minutter etterpå ringte sjefen sjøl. Han fikk ikke ordnet det, men jeg klarer meg fint med kredittkort. Gir allikevel pluss i boka for god oppfølging.

Pakkene kommer fort hjem i posten og alt er fryd og gamen i mine øyne :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har handlet der tidligere, men vil ikke gjøre det igjen. Jeg kjøpte et par filmer som jeg fikk etter ca. en halvannen uke. Den vedlagte fakturaen hadde frist 10 dager senere. Ganske nøyaktig 4 dager etter den datoen fikk jeg et purrebrev med beskjed om at beløpet ville gå til inkasso dersom den ikke ble betalt innen 14 dager... Veldig festlig... Jeg betalte den opprinnelige fakturaen og hørte aldri noe mer om de 50 kronene de ville ha i "omkostninger" for purringen.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har handlet der tidligere, men vil ikke gjøre det igjen. Jeg kjøpte et par filmer som jeg fikk etter ca. en halvannen uke. Den vedlagte fakturaen hadde frist 10 dager senere. Ganske nøyaktig 4 dager etter den datoen fikk jeg et purrebrev med beskjed om at beløpet ville gå til inkasso dersom den ikke ble betalt innen 14 dager... Veldig festlig... Jeg betalte den opprinnelige fakturaen og hørte aldri noe mer om de 50 kronene de ville ha i "omkostninger" for purringen.

Og det er butikkens skyld at du ikke betaler regningene dine? :wow:

Det kalles gode oppfølgingsrutiner. Det tar maks 3 virkedager for en betaling skal bli behandlet i BBS og ankomme mottaker, så det er naturlig at purringen kommer 4. dagen. Selv om mange andre nettbutikker har dårlige rutiner kan man ikke bli sur på den som har gode.

Endret av KriB
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...