ronnyaa Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Siden det er så vanskelig å oppdrive Toca race driver 2 her oppe i nord foreløpig, vurderer jeg å bestille det fra playx.no med visa Er det noen som har brukt den butikken, og handlet med visa før ? Ronny Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hehe, å handle med visa anbefales ikke med mindre d ikke finnes andre måter å gjøre d på Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Visa går helt greit, har aldri hatt noe med det eller MasterCard, og når det er små summer er det ikke no spesielt fare uansett. Har ikke mer å tilføye siden jeg aldri har handlet der. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Ja, men jeg var primært ute etter erfaringer med den butikken, visa er fint, bruker det ofte til å handle.. hos kjente butikker Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har handlet et par ganger der, med kredittkort. Slet litt med å bli kredittgodkjent for salg via oppkrav da siden baserer seg på direkte oppslag i en database i stedet for manuell kredittsjekking hos et dyrt selskap. Applikasjonen likte rett og slett ikke navnet mitt. Sendte en mail til de, og ti minutter etterpå ringte sjefen sjøl. Han fikk ikke ordnet det, men jeg klarer meg fint med kredittkort. Gir allikevel pluss i boka for god oppfølging. Pakkene kommer fort hjem i posten og alt er fryd og gamen i mine øyne Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Pakkene kommer fort hjem i posten og alt er fryd og gamen i mine øyne Det hørest bra ut. Da bestiller jeg, og skylder på deg om det blir problemer Lenke til kommentar
Johnny123 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei! Jeg har handlet der tidligere, men vil ikke gjøre det igjen. Jeg kjøpte et par filmer som jeg fikk etter ca. en halvannen uke. Den vedlagte fakturaen hadde frist 10 dager senere. Ganske nøyaktig 4 dager etter den datoen fikk jeg et purrebrev med beskjed om at beløpet ville gå til inkasso dersom den ikke ble betalt innen 14 dager... Veldig festlig... Jeg betalte den opprinnelige fakturaen og hørte aldri noe mer om de 50 kronene de ville ha i "omkostninger" for purringen. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Hei! Jeg har handlet der tidligere, men vil ikke gjøre det igjen. Jeg kjøpte et par filmer som jeg fikk etter ca. en halvannen uke. Den vedlagte fakturaen hadde frist 10 dager senere. Ganske nøyaktig 4 dager etter den datoen fikk jeg et purrebrev med beskjed om at beløpet ville gå til inkasso dersom den ikke ble betalt innen 14 dager... Veldig festlig... Jeg betalte den opprinnelige fakturaen og hørte aldri noe mer om de 50 kronene de ville ha i "omkostninger" for purringen. Og det er butikkens skyld at du ikke betaler regningene dine? Det kalles gode oppfølgingsrutiner. Det tar maks 3 virkedager for en betaling skal bli behandlet i BBS og ankomme mottaker, så det er naturlig at purringen kommer 4. dagen. Selv om mange andre nettbutikker har dårlige rutiner kan man ikke bli sur på den som har gode. Endret 10. mai 2004 av KriB Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Hadde planer om og gjøre det samme, men fikk feilmelding når jeg skulle ta via posten. Endret 11. mai 2005 av arian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå