Anders3 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg en Abit DigiDice, men jeg har hørt at den bråker veldig mye. Så det jeg lurer på er om det går an å skifte vifta på CPU kjøleren? Og hvor mangen andre vifter vifter er det i DigiDice? Går det an å skifte de andre viftene i den? Hvilke vifter er det så bråker mye? Takker for alle svar. Mvh Lars aka. Carrox Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er mulig det ja.. så lenge du erstatter den med en i samme størrelse. vifta er vel bare skrudd fast i kjøleribba med fire skruer.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er ikke digidice et program også a? mener å ha hørt det!! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er ikke digidice et program også a? mener å ha hørt det!! Isåfall mener jeg barebonen. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det 80mm vifte på cpu? hva er størelsen på de andre viftene? Lenke til kommentar
Otte Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har du kjøpt eller skal du kjøpe? Har en som 4 uker gammel som du kan få kjøpt. Evt med andre vifter og annet utstyr. Mvh Jan-Vidar Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjøpte en Shuttle SN45G. Gikk over til fienden (AMD) fordi det ble ca. 1-1500 kr biligere. Lenke til kommentar
komode Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg en Abit DigiDice, men jeg har hørt at den bråker veldig mye.Så det jeg lurer på er om det går an å skifte vifta på CPU kjøleren? Og hvor mangen andre vifter vifter er det i DigiDice? Går det an å skifte de andre viftene i den? Hvilke vifter er det så bråker mye? Takker for alle svar. Mvh Lars aka. Carrox om du leser side 3 i denne tråden så vil du finne den infoen du trenger... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...=40&hl=digidice videre er hele tråden til EvilEddie meget bra, og omfatter så og si alt vedrørende Digidice.. tråden er stor og inneholder masse informasjon, men den er verdt å lese hele. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå