lene g Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg lurte på om noen kunne ambefale hvem som er beste av:HP Photosmart 935 Digtal Kamera og :Fuji Finepix S304z. hvem har best strøm kapasitet? håper på svar. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 1. "Hvilket kamera", ikke "hvem". Ordet "hvem" brukes om personer, ikke gjenstander. 2. 3 kliss like poster i løpet av en times tid kommer nok til å bli tatt godt imot av moderatorene. Tålmodighet, frøken dings.. Ta deg en tur på Google og knott inn "Photosmart 935 review" og "Finepix S304z" mens du venter på at noen andre svarer. Lenke til kommentar
lene g Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 hei. takk for svaret og rettelsen. Du kjønner det at jeg trodde det var noe feil med meldingen. derfor skrev jeg den tre ganger. skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vi fortsetter her . Vil helst som sagt slippe flere dobbelpostinger av tråder. Hvis en person har postet 2 eller flere like tråder på kort tid o.l. skal den tråden som har fått minst svar stenges, denne gangen velger jeg motsatt fordi emnefeltet er bedre på den andre tråden. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg