Octavian Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er en stakkars person som liker og ringe meg til merklige tider avg døgnet, trur jeg veit hvem det er, men er ikke HLET sikker. hvor ringer man for og få hvite slikt? er i Skien Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Man går til personen og hører hva han/hun har å si om saken. Så spør man rundt om kring og hører hva folk har å si. Og om nødvendig banker man livdritten ut av den skyldige. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 joda, men saken er og FINNE den skyldige Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dersom dette grenser mot trakkasering, tar du kontakt med Telenor, som kan gjøre et søk i samtaletrafikken til ditt nummer. Mulig du må politianmelde det før Telenor evt. kan gjøre noe... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det burde vært fjerna å ringe med skjult nummer. Hater når folk ringer tull til meg på skjult nummer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 on the other hand, fryktelig kjekt om du trenger skjult nummer Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er en stakkars person som liker og ringe meg til merklige tider avg døgnet, trur jeg veit hvem det er, men er ikke HLET sikker. hvor ringer man for og få hvite slikt? er i Skien Hvis dette gjentar seg i lengre tid, så foreslår jeg at du får et nytt skjult nummer. Selvom det kan virke litt drastisk, er det svært fordel å gjøre dette. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er du egentlig sikker på at det er en og samme person som ringer? det kan ikke være flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå