Gå til innhold

Trenger ein god og billig cpu vifte


Anbefalte innlegg

Har bygd ein pc te onkelen min for ei stund siden og for og spare penger så kjøpte eg ei billig vifte på komplett som det stod at skulle kunne brukes på amd opp til 3200.. men jett om eg angrer på det no da.. pcen blir jo drit varm og eg trenger noken tips om kva vifte eg ska kjøpe trenger noke som ikkje er alt for dyrt men cpuen kan jo ikkje bli for varm for da har eg same problemet oppigjenn.???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en ting er om pc'en er varm, men har dere noen problemer fordi den er varm? restart osv, som er en følge av dette?

Det er akkurat det som er problemet den blir altfor varm og vist eg ikkje disabler Cpu shutdown tempen så skrur den seg av frå alt til 30 min til ein og ein halv time og sån driver den på....og pga plasseringa av straumforsyninga så jobber eine vifta på den i mot cpu vifta slik at når pcen blir varm går den under 4000rpm (trur det er grensa før den pcen skrur seg av).....

Lenke til kommentar
Vurderer og kjøpe en kjøler selv, til en T-Breed(?) XP2400. Har tenkt litt på Thermaltake Venus Silent Boost. Noen som har erfaringer eller noe?

Den fungerer helt sikkert supert...

 

jeg personlig kjøpte Thermaltake Extreme Volcano 12 for litt sitt.. og den funker konge som en Silent kjøler på laveste nivå! 21 dB

 

det som er fint med den er at man da har mye å gå på.. Dette faller bort ved å kjøpe en only-silent kjøler..

Lenke til kommentar
Vurderer og kjøpe en kjøler selv, til en T-Breed(?) XP2400. Har tenkt litt på Thermaltake Venus Silent Boost. Noen som har erfaringer eller noe?

Den fungerer helt sikkert supert...

 

jeg personlig kjøpte Thermaltake Extreme Volcano 12 for litt sitt.. og den funker konge som en Silent kjøler på laveste nivå! 21 dB

 

det som er fint med den er at man da har mye å gå på.. Dette faller bort ved å kjøpe en only-silent kjøler..

Det kommer uansett ikke noe kjøler som kan eller bråker mer en 30db hit :p

Noe annet som bråker lite og kjøler bra?

Lenke til kommentar
Vurderer og kjøpe en kjøler selv, til en T-Breed(?) XP2400. Har tenkt litt på Thermaltake Venus Silent Boost. Noen som har erfaringer eller noe?

Den fungerer helt sikkert supert...

 

jeg personlig kjøpte Thermaltake Extreme Volcano 12 for litt sitt.. og den funker konge som en Silent kjøler på laveste nivå! 21 dB

 

det som er fint med den er at man da har mye å gå på.. Dette faller bort ved å kjøpe en only-silent kjøler..

Det kommer uansett ikke noe kjøler som kan eller bråker mer en 30db hit :p

Noe annet som bråker lite og kjøler bra?

Silent Twin den har eg på men personlige pc er veldig fornøyd med den ser at dei har fått inn ein nyare på microplex mist frostbite.. selger den her mist frostbite

Kan ikkje tru at den er noke dårligare en silent twin.. 19 db det hørre du ikkje....!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...