bruker1ne Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hei. Har sett dette tidliger vært nevnt, men husker ikke hvor. Hvordan fjerner jeg rammen som oppstår når jeg bruker bilde som link i IE? Dette skjer ikke i Opera. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 sleng dette inn mellom <head> og </head>: img { border: 0px; } Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skriv border="0" i img-tagen. Dvs. img src="bilde.gif" border="0" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) img { border: 0px; } = <style> img { border: 0px; } </style> da funker det kanskje, også... Endret 25. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Oj da... En ganske alvorlig feil fra meg det der Jeg beklager! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Dobbelpost... Endret 25. april 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 enda en feil: dobbelpost.... OT: er det bare meg eller er forumet tregt nå?? får errors med too many connections osv... *hate IPB* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er for mye trafikk... Fikk error om det i sted... Sier litt om hvor populært forumet er Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Takker så mye for kjapp respons. Prydfugler.no Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skriv border="0" i img-tagen. Dvs. img src="bilde.gif" border="0" ..men det validerer ikke, og dermed bruker man <style> i HTML eller en ekstern CSS-fil der man skriver inn img { border:0px; } ..som andre allerede har sagt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm... jeg lurer faktisk på om border="0" validerer... Men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Takker så mye for kjapp respons. Prydfugler.no ser fin ut den om det er litt kritikk du er på jakt etter. var kanskje en smule kratig skygge på bildet i midten.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 var kanskje en smule kratig skygge på bildet i midten.. http://alistapart.com/articles/cssdrop2/ Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ser fin ut den om det er litt kritikk du er på jakt etter. var kanskje en smule kratig skygge på bildet i midten.. Takk for det. Jeg har hatt hjelp til designet av siden. Men etter hvert har jeg fått med meg såpass at oppdateringer utføres på egen hånd....Et prosjekt jeg skulle gjort noe med er oppdretterlisten, der burde jeg hatt et system sånn at brukerne kan gå inn med eget passord og forandre på sine data. Noen som er kyndig på sånt her? Når det gjelder skyggevirningen på bildet av gåsa har jeg brukt Photoshop Elements. Er bare en mulighet på akkurat det verktøyet. I A. Photoshop 7 er det en glideskala der det kan graderes, skulle kanskje brukt det... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er vel egentlig bare å lage en bra login system med en side til hver av brukerne hvor de kan forandre på info. skal ikke være så veldig vanskelig, men tar tid. du får gjerne mer respons om du spør i php delen av forumet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tips: Bruk mod_rewrite sammen med includescriptet Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hmm... jeg lurer faktisk på om border="0" validerer... Men jeg er ikke sikker Validerte ikke når jeg skulle validere sida mi med doctype HTML 4.01 Transitional. Uansett, metoden sparer vedkommende for en del bytes i båndbredde da, som kommer godt med dersom siden er bra besøkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå