Timur Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Bestemte meg her om dagen for å sette meg ned for å lage en hjemmeisde, men er ganske fersk på dette. Jaja, uansett det her var det jeg kom frem til etter 1 time eller 2. <<<LINK>>> Spørsmålet mitt er dette noe å jobbe videre på eller bør jeg gå for et annet design? Hvis jeg går for dette, noen forslagt til endringer? fargevalg o.s.v Sitter liksom fast. + kan noen forklare meg hvorfor det blir sånn klikkbar mus på hele siden untatt på strekene? Ps. Den skal midtstilles, og de prikkene vet jeg ikke helt hvor kom fra, men skal også vekk. Endret 25. april 2004 av Timur Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Litt enkelt, og litt tykke streker Savner en header Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er nok ikke helt godkjent... Jobb med å få strekene tynnere, og gjør at de er smoothe over alt... Man kan tydelig se at du har bomma noen steder, så strekene er tykkere/ujevne... Hvis du jobber med det, så kan det hende ting blir bedre... Menyen må også fikses litt på, alt for kjedelig, og skjev (skriften har forskjellig padding fra venstre) Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Litt enkelt, og litt tykke strekerSavner en header Header kommer, strekene er jo ikke noe problem å gjøre mindre Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kan ikke helt se for meg at det der er noe å fortsette på, sorry Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Er nok ikke helt godkjent... Jobb med å få strekene tynnere, og gjør at de er smoothe over alt... Man kan tydelig se at du har bomma noen steder, så strekene er tykkere/ujevne... Hvis du jobber med det, så kan det hende ting blir bedre... Menyen må også fikses litt på, alt for kjedelig, og skjev (skriften har forskjellig padding fra venstre) Som sagt så var det bare et utkast, skal jo gjøre alt rett og slikt. Skriften var bare noe jeg kasta inn. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Kan ikke helt se for meg at det der er noe å fortsette på, sorry Nei, er vel ikke så god på dette, har jo tross alt aldri laga noen hjemmeside før. Får prøve på noe annet. Forslag? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmmm... bare prøv å lag siden mer avansert. kanskje mer stoff til å fylle opp Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Hmmm... bare prøv å lag siden mer avansert. kanskje mer stoff til å fylle opp Hva menes med avansert? Nå var jo det over egentlig bare et lite utkast, og langt i fra ferdig. Skal jo komme Header med mer. Sier seg selv at når jeg bare har laget noen linjer og putta i en uferdig meny, så skal det jo komme mer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jaok... råder deg til å gjøre mer på et design før du poster her, da... Ikke lett å gi tilbakemelig på et rammeverk, nesten fullstendig strippet for grafikk og innhold. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 jaok... råder deg til å gjøre mer på et design før du poster her, da... Ikke lett å gi tilbakemelig på et rammeverk, nesten fullstendig strippet for grafikk og innhold. Jo, men jeg ville vite om det var noe. litt trist å gjort det helt ferdig, også er det ingen som liker det. + det var jo en som sa at ser ikke for seg at det her kan bli noe, hvis jeg får vite slikt så prøver jeg heller noe annet enn å gjøre det helt ferdig nesten, for så å få slakt Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ...hvis jeg får vite slikt så prøver jeg heller noe annet enn å gjøre det helt ferdig nesten, for så å få slakt Prøv på noe annet! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jaok... råder deg til å gjøre mer på et design før du poster her, da... Ikke lett å gi tilbakemelig på et rammeverk, nesten fullstendig strippet for grafikk og innhold. Jo, men jeg ville vite om det var noe. litt trist å gjort det helt ferdig, også er det ingen som liker det. + det var jo en som sa at ser ikke for seg at det her kan bli noe, hvis jeg får vite slikt så prøver jeg heller noe annet enn å gjøre det helt ferdig nesten, for så å få slakt vet ikke hva du hadde tenkt å gjøre videre, men farger og kanskje litt mer grafikk vil nok gjøre seg. om du slenger på litt sånt og så poster her er det lettere å komme med tips til forbedringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå