stidz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 vis jeg åpner den ene mappa mi så kommer det opp explorer har funnet en uventet feil. og må desverre lukkes. hva kommer dette av. som sagt det gjelder kun en mappe. er det noe som kan fikse dette. er en download mappe ikke noen systemfiler på hele disken mappen er på Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ligger det en del *.avi filer der? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kan hende det skjer pga. at Explorer søker i avi filene når du åpner den. Prøv om dette ordner det: 1. Klikk Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til/søk etter følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende du må starte maskinen på nytt før dette vil fungere. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 hmm dette funket ikke. fortsatt feilmelding her. kommer ikke inn så jeg får jo ikke flyttet disse filene heller da. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) hmm dette funket ikke. fortsatt feilmelding her. kommer ikke inn så jeg får jo ikke flyttet disse filene heller da. Det klikker fordi windows har sånn minatyrbilder i mappen. Skjedd med meg mange ganger. Derfor jeg til slutt måtte gjøre dette: link til tråd. Endret 25. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
stidz Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 takk. nå funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå