hamiso Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har opprettet gprs konto, og klarte etter hvert å komme på wap-nett med min Sony Erickson t68i. Men nå kommer jeg plutselig ikke gjennom lenger, verken til epost eller wap. Får bare feilmeldingen "PIN blokkert". Hva er galt? Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Telenor eller Netcom? eller en annen ? ring evt kundeservice og hør med de.. høres ut som om de har blokert noe Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har abb. i Youcom, som har er på nettet til Netcom. Ok. får spørre de først. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har opprettet gprs konto, og klarte etter hvert å komme på wap-nett med min Sony Erickson t68i.Men nå kommer jeg plutselig ikke gjennom lenger, verken til epost eller wap. Får bare feilmeldingen "PIN blokkert". Hva er galt? Håper noen kan hjelpe. Du har lasta ned for mye ulovlig hehe... Neida. Ta kontakt med din operatør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå