ArcticIce Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er Komplett sitt April/Mai tilbud å anbefale? Specs: (tatt fra dinside.no) Prosessor: AMD Athlon 64 3000+ Prosessorhastighet: 2.0 GHz Minne: 512 MB Harddiskstørrelse: 160 GB Grafikkort brikke: GeForce FX5700 Ultra/880XP CD/DVD-leser/brenner: NEC ND-2500A DVD +/- RW Sort LCD-skjerm: Ja Skjermstørrelse: 17 Garanti: 3 år Forventet leveringstid: 3-5 dager (avhengig av hvor i landet) Pris med 19" CRT-skjerm: 9595 Kr Pris uten skjerm: 7895 Kr Skal bruke PC'en til spill, multimedia, internett og lignende. Er den å anbefale til mitt bruk? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jada, den er bra den, men husk at det der ikke er prisen med LCD-skjerm.. Jeg så at de hadde et tilbud med Radeon 9800pro på dinside.no. Tror det er et bedre kjøp hvis du skal spille mye. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ja, er et bra kjøp. Men skal du spille mye og spille de nyeste spillene anbefaler jeg et bedre skjemkort. Radeon9800pro eller et GF5900 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jada, den er bra den, men husk at det der ikke er prisen med LCD-skjerm.. Jeg så at de hadde et tilbud med Radeon 9800pro på dinside.no. Tror det er et bedre kjøp hvis du skal spille mye. pris med LCD-skjerm er 10 995,- Den pakken med Radeon9800pro finner du hos Netshop.no, men er ikke AMD64. er AMD XP eller kan du gå på dinside.no/data ->pc-tilbud og se over 5 tilbud fra forskjellige butikker Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jada, den er bra den, men husk at det der ikke er prisen med LCD-skjerm.. Jeg så at de hadde et tilbud med Radeon 9800pro på dinside.no. Tror det er et bedre kjøp hvis du skal spille mye. pris med LCD-skjerm er 10 995,- Den pakken med Radeon9800pro finner du hos Netshop.no, men er ikke AMD64. er AMD XP eller kan du gå på dinside.no/data ->pc-tilbud og se over 5 tilbud fra forskjellige butikker Man trenger ikke 64-bits på liv og død når man skal spille, surfe og drive litt med multimedia.. 10 995,- stemmer det ja.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jada, den er bra den, men husk at det der ikke er prisen med LCD-skjerm.. Jeg så at de hadde et tilbud med Radeon 9800pro på dinside.no. Tror det er et bedre kjøp hvis du skal spille mye. pris med LCD-skjerm er 10 995,- Den pakken med Radeon9800pro finner du hos Netshop.no, men er ikke AMD64. er AMD XP eller kan du gå på dinside.no/data ->pc-tilbud og se over 5 tilbud fra forskjellige butikker Man trenger ikke 64-bits på liv og død når man skal spille, surfe og drive litt med multimedia.. 10 995,- stemmer det ja.. Nei, men 64bits er med fremtidsretta. Er jo liten vits i å kjøpe en 32bits maskin til samme prisen som 64bit. (er som å kjøpe lada istedenfor Ferrari) Greit at skjermkortet ikke er det beste, men kan brukes til de nye kortene fra Nvida og ATI kommer, for å så kjøpe det. Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Ble til at jeg bestilte denne ja Kan heller kjøpe et nytt sjermkortet etterhvert når det gamle begynner å svikte (tar sikkert en stund). Takker for hjelp Lenke til kommentar
Tim Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ble til at jeg bestilte denne ja Kan heller kjøpe et nytt sjermkortet etterhvert når det gamle begynner å svikte (tar sikkert en stund). Takker for hjelp Spiller du 3D spill tar det ikke lang tid Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ble til at jeg bestilte denne ja Kan heller kjøpe et nytt sjermkortet etterhvert når det gamle begynner å svikte (tar sikkert en stund). Takker for hjelp Spiller du 3D spill tar det ikke lang tid jeg tenker på å kjøpe samme maskinen, så hvor lang "levetid", eller hvor lenge vil denne maskinen fungere bra med det som følger med? om jeg har forstått det rett er det greit å oppgradere den og? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Holder nok en stund til mitt bruk ihvertfall (skal ikke spille de aller heftigste spilla med aller heftigste oppløsning o.l). Jeg kan heller kjøpe et nytt sjermkort etterhvert (all den andre innmaten duger jo). Burde gå fint å oppgradere den senere også etter det jeg har lest Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Holder nok en stund til mitt bruk ihvertfall (skal ikke spille de aller heftigste spilla med aller heftigste oppløsning o.l). Jeg kan heller kjøpe et nytt sjermkort etterhvert (all den andre innmaten duger jo). Burde gå fint å oppgradere den senere også etter det jeg har lest er det sånn å forstå at det er skjermkortet som er det svakeste punktet? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Ja, det er vel det tenker jeg, ellers er jo det andre rimelig bra. Lenke til kommentar
obos Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 er det noen som har kjøpt seg den komplett maskinen? den som vant testen for april måned (dinside)? hvis ja... bråker den mye? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Som sagt har jeg bestilt Komplett.no sitt tilbud. Regner med å få den om et par dager Så jeg kan skrive litt om den når jeg får testet den litt Endret 27. april 2004 av ArcticIce Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 blir sikkert fornøyd, men burde hatt 9800Pro! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jada, den er bra den, men husk at det der ikke er prisen med LCD-skjerm.. Jeg så at de hadde et tilbud med Radeon 9800pro på dinside.no. Tror det er et bedre kjøp hvis du skal spille mye. pris med LCD-skjerm er 10 995,- Den pakken med Radeon9800pro finner du hos Netshop.no, men er ikke AMD64. er AMD XP eller kan du gå på dinside.no/data ->pc-tilbud og se over 5 tilbud fra forskjellige butikker Man trenger ikke 64-bits på liv og død når man skal spille, surfe og drive litt med multimedia.. 10 995,- stemmer det ja.. Nei, men 64bits er med fremtidsretta. Er jo liten vits i å kjøpe en 32bits maskin til samme prisen som 64bit. (er som å kjøpe lada istedenfor Ferrari) Greit at skjermkortet ikke er det beste, men kan brukes til de nye kortene fra Nvida og ATI kommer, for å så kjøpe det. Støtter da hovedkortet som han kjøper pci-express? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) GeForce FX5700 Ultra/880XP yter vel omtrent likt med Radeon 9600 Pro Så ja.. det holder nok en god stund til hvis du ikke skal spille de råeste spillene på max grafikk... Endret 27. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ble til at jeg bestilte denne ja Kan heller kjøpe et nytt sjermkortet etterhvert når det gamle begynner å svikte (tar sikkert en stund). Takker for hjelp Spiller du 3D spill tar det ikke lang tid Tull! Jeg har et Radeon 9600XT (som er nesten likt med GeForce 5700Ultra) og med dette spiller jeg spill som Far Cry og lignende i 1024 og helt grei grafikk. Så å mene at 9800pro holder SÅÅ ekstremt mye lenger er vel å ta i litt for mye. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Støtter da hovedkortet som han kjøper pci-express? Nei, men de nye skjermkortene til nvida og ati kommer til agp og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå