flydman Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg kunne tenke meg og bytte telefon til Sony Ericsson T630 Sort men med et feks Chess move abbonement , finnes det noen forhandlere der ute som gir et godt tilbud på en slik telefon med dette abbonementet. Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg tror ikke at det er noen forhandlere som selger telefoner med Chess. Du må nok kjøpe T630 uten abb. og så kjøpe Chess. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hei Prisen på SE T-630 her Hvis du blir Chess kunde Chess har ikke subsidiering av telefoner. Endret 25. april 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
flydman Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Er det noen av dere som vet om dekningen er god eller er det ingen forskjell fra Telenor og Chess Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Chess bruker både Telenors og Netcoms nett. Du får velge selv når du melder deg inn. Hvis du porterer fra en annen leverandør, får du det nettet du hadde fra før hvis du ikke sier fra om noe annet. Lenke til kommentar
picko Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Chess bruker både Telenors og Netcoms nett. Du får velge selv når du melder deg inn.Hvis du porterer fra en annen leverandør, får du det nettet du hadde fra før hvis du ikke sier fra om noe annet. Hvis jeg ikke tar helt feil så får man ikke velge når man bestiller lengre, må vel si fra når de ringer for bekreftelse. Kan vel hende at de spør også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå