ZoLaMont Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hei! Jeg skulle for første gang bruke firewire porten på hovedkortet mitt i dag, men jeg fikk det ikke til å fungere.. Jeg skulle redigere litt video Har asus a7n8x deluxe/gold Canon dv kamera windows xp professional kamera kobles til, men ingenting skjer på pc'n.. Bruker den ene firewire porten på kabinettet mitt Thermaltake Xaser 3, som er koblet i ieee1394_1 porten på hovedkortet Det er ingen jumpere på hovedkortet som skal aktivere porten.. Jeg får opp en ieee1394 kobling i "mine nettverkstilkoblinger" Får også opp Windows er oppgradert me alle windows update pakker.. Får den også opp i device manager som vist under Noen som har peiling på hva som kan være feil? På forhånd takk! PS. Er ikke sikker på om denn blir postet i rett emne, men fant ikke noe bedre. Endret 25. april 2004 av ZoLaMont Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Er det ingen som har noen erfaringer angående firewire? mulig jeg virker utalmodig, men jeg stresser litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå