Lxz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 nå trenger jeg litt hjelp med overføring av game saves. du skjønne at jeg har en masse jeg har downloada ja til og med game saves. men sa kommer jeg til den store spørsmålet. hvordan får jeg game saves fra pcen til gamecuben? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 http://www.lik-sang.com/info.php?category=&products_id=2359 Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 det er jo bra at jeg vet det. men er det noen her eller norske web sider som selger det ? Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 her er det jo bumpet 4ganger... er lov til max 2stk med 5 dagers mellomrom. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det er jo bra at jeg vet det. men er det noen her eller norske web sider som selger det ? Skaff deg et VISA-kort og kjøp det fra Lik-Sang. Det er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 her er det jo bumpet 4ganger... er lov til max 2stk med 5 dagers mellomrom. jeg måtte bare prøve du vet. jeg er helt desp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå