Valiariaribenn Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har bare en 80gb harddisk fra før, og vil nå ha litt mer lagringsplass;) Har en WDC, og vil gjerne ha en av samme merke.. Hva sier dere til denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112810&cks=PRL Er den brukbar eller? Har dere kanskje andre alternativer? Som sagt, vil gjerne ha WDC.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har du S-ATA? vist ja, så er det å vudere en s-ata disk framfor en vanlig IDE. disken ser grei ut den. men hva med å prøve et nytt merke?? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ser grei ut som ekstra lagringsplass den, 8mb cache er best. Løp å kjøp! Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har du S-ATA? vist ja, så er det å vudere en s-ata disk framfor en vanlig IDE. disken ser grei ut den. men hva med å prøve et nytt merke?? Hmm.. står ikke noe om SATA i aida32et mitt ihvertfall.. dessuten er hovedkortet mit litt gammelt, så tror ikke jeg har det nei.. Får vell bare gå for en vanlig IDE disk da! Gidder ikke å ha 2 forskjellige harddisker av ulikt merke, når jeg er fornøyd med WD..=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå