highlander Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvordan gir jeg "URL" til andre som vil bruke ftp'n jeg har satt opp? Jeg skjønner ikke dette.. Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 har du fast ip eller få du ny hele tiden? evt.søk etter dynudns eller.no på www.google.com å lag et domene.. kan lage t hvis du sier hva ipen din er Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 skaff deg domene på www.dyndns.org. Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 skaff deg domene på www.dyndns.org. var akkurat det ejg mente emn husket ikke urlen i farta.. takker for at du sa den har grublet på hva den kan være ..hehe Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 hva skal jeg registrere? custom dns? Og hvis jeg skal det så står det "Domain" hva skal jeg skrive inn der? Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hva skal jeg registrere? custom dns?Og hvis jeg skal det så står det "Domain" hva skal jeg skrive inn der? prøv deg fram.. har du ADSL eller ISDN?? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ADSL fra NGT Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) ftp://user:password@host:port EDIT: og DynDNS opplegget: http://www.geocities.com/setupftp/dyn.html Håper du fikk svar på det du lurte på. Endret 25. april 2004 av eckmann Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 bruk da fpt://brukernavn@ipen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå