AK47 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg vil ha et spill a la Operation Flashpoint/Medal of Honor. Spillet skal være bra Online, det er det som teller for meg. Det skal være poeng som huskes med rangering, a la Red Alert 2. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 half life modden firearms... hadde det ikke vært for sniping ville det vært kulere enn cs, liker du sniping kommer du nok til og elske det. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 helt seriøst el_polla/pizzabud. Jeg er LEI av den sytinga med awp/n00bs og sniping!! Sniping er artig. Det synes sikkert mange andre her og. Du trenger ikke å prakke ned på det bare fordi du ikke mekker å snipe eller å fragge snipere. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg liker sniping. Hva jeg ikke liker er Renegade. Ikke kjøp dette, da multiplayer-delen er like ille som singelplayer. Men hva vet vel jeg... jeg er jo bare en newbie som like å snipe Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det begynner å bli gammelt nytt men......... Castle wolfenstein med dei nyaste patchane med punkbuster er ENDELIG blitt rått igjen. Litt meir action og gameplay enn cs/mohaa og op.flash synes no eg. Du har det vel kanskje allereie men rtcw er blitt eit heilt nytt spel utan juksing. mvh Ørjan Lenke til kommentar
Softhead1no1 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Unreal Tournament modden STRIKE FORCE, har du UT kan du bare laste ned SF gratis fra nettet Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Yepp - StrikeForce ruler bigtime! http://www.strikeforcecenter.com Lenke til kommentar
CaNnOnFoDdEr Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har ikke prøvd disse multiplayer...men jeg digger HL med mods som CS m.m og spill verdt å prøve ut er :Shadow force, Global operations og jedi knight 2 Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ummmmmmm........du kunne ikke funnet en større signatur cannonfodder? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg kan bare si C&C RENEGADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 C & C: Renegade er fantastisk og spille online, (hvis du finner en bra server vel og merke), Singleplayer delen, uhm vel ja, den vil jeg ikke kommentere en gang. vis du foretrekke realisme vil jeg på det STERKESTE anbefale INFILITRATION moden til unreal tournament, rett og slett genial!!! [ Denne Melding var redigert av: Malkier på 2002-04-06 19:59 ] Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Kansje han ER Kanonfodder i spill?? who knove!! Og de som syntes Renegade er træigt så må det hvere de som blir drept hele tiden og ikke får til noen ting og dermed hater spillet for her må du være rask skal det bli noe points" Jeg kan IKKE skjønne at noen syntes dette spillet er dårlig da jeg bare har posetive ting fra begynnelse til slutt i dette spillet...kanskje litt dårligt med proffesoren i single player og noen dårlige multypl. maps men stright trough spillet er BRA og er hvert 450 kr!! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Er det virkelig ingen som har spillt Ghost Recon her? Skal dere ha realisme så kjøper/låner dere det altz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå