Manx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Sitter på et av disse som jeg desverre skjelden bruker. F1 Force Feedback Racing Wheel Jeg betalte vel en 1300 kr + når jeg kjøpte det, er snart et år gammelt. Vurderer om jeg skal selge det, det er nesten ikke brukt. Det koster 1315 kr på komplett ennå, så en 800-900 kr. er vel ikke helt ut i det blå? PS! sitter også på et par spill som jeg aldri har brukt så og si. Hidden & Dangerous 2 og Operation Flashpoint som jeg kanskje skal selge 150 for Flashpoint og 200-250 for Hidden? Eller er det kanskje for mye?. Endret 25. april 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Høres ut som greie priser det. Du kunne nok fått mer for det, men synes det er bra du ikke prøver å lure folk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Prøver å unngå det, synes det er greit å være så ærlig som mulig, når man skal selge noe. Rattet og pedalene er vel i såkalt "Mint Condition" som det så fint heter. Sitter også å lurer på om jeg skal selge de spillene sammen så går det jo også ann å slå av litt på prisen. Men jeg får se hva jeg gjør, synes det er litt dumt å sitte med et såpass dyrt ratt jeg skjelden bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå