huf Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Holder på å prøver å sentrere siden min. Støtte på en del problemer ang. dette når jeg har to div'er som skal stå ved siden av hverandre, men ikke overlappe. Hvordan få til dette? Er det noe med relative og absolute instillingene? Vil helst av siden skal se pen ut i både ie, mozilla og opera. Takker for tips som kan hjelpe. Siden min Går ut i fra denne metoden. Endret 25. april 2004 av huf Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Legg alt inni en container div, som du gir egenskapene: margin: 0 auto; edit: pen side forresten Endret 25. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Altså, samle alle div'ene inne i en enkelt div? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Altså, samle alle div'ene inne i en enkelt div? ja, test det... Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Skal jeg angi noe position: på de som jeg skal ha inni da? (evt. noe float?) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 OT: får denne erroren på 'Web'-kategorien på sida di: Warning: main(404.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/web/web22814/index.php on line 61 Warning: main(): Failed opening '404.php' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/web22814/index.php on line 61 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Skal jeg angi noe position: på de som jeg skal ha inni da? (evt. noe float?) eventuelt ikke? edit: prøv å la alt være som det er... Endret 25. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Nei, får det ikke til. Nå forskyver alt seg når jeg forandrer størrelsen på browseren. Forbanna.. det må da være en måte å gjøre dette på? Noen andre som har gode forslag? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hvis du floater dem også? tenkt også over at elementer nå ikke blir flyttet fra kanten med top:x; og left:x;, men fra kanten av <div>elementet de ligger inni... Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Ja, jeg er klar over det sistnemnte, men det ser ut som om de ikke vil rette seg etter det...vet ikke hva som går gale. Det oppfører seg totalt forskjellig fra mozilla til ie. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 du vil midtstille hele siden? da legger du absolutt alt inni en div. .bigdiv { margin-left: auto; margin-right: auto; width: din bredde px; padding: 0px; } diven har classen bigdiv som over. Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Fikk det til tilslutt, ved bruk av "bigdiv"...tror det ser noenlunde ut i ie, mozilla og opera nå. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå