Gå til innhold

Hvilken PSU?

Anbefalte innlegg

Må bare beklage hvis dette er feilpost, men fant ikke noe annet sted... :dontgetit:

Jeg skal ha meg ny pc, også har jeg funnet et kabinett uten strømforsyning (Lian Li PC6099B) Følgelig trenger jeg å kjøpe en strømforsyning, men hvilken? Jeg skal maks ha 2-3 HDer, og den er bygd for gaming... :D

Omg... så akkurat denne :angry:

Hvordan i alle dager skal folk klare å gjette seg frem til at akkurat PSUer sorterer under elekronikk da?? Hele pcen er jo egentlig elektronikk...

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, dette er ikke en stor feilpost. Mange som poster om PSU her, elektronikk går vel litt mer mot kretskort, og om du bygger litt selv f.eks.

EDIT: Og uansett, hvem tenker på å kikke under overklokking etter PSU? Det er bak mål å plassere den kategorien der

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Altså, dette er ikke en stor feilpost. Mange som poster om PSU her, elektronikk går vel litt mer mot kretskort, og om du bygger litt selv f.eks.

EDIT: Og uansett, hvem tenker på å kikke under overklokking etter PSU? Det er bak mål å plassere den kategorien der

Ikke for å slenge opp i trynet på deg at "jeg har rett" men...

Quoter fra Forumoverskrift / beskrivelse :

Elektronikk

Spørsmål i forbindelse med elektroniske komponenter, prosjekter og liknende. Gjelder også for PSU / strømforsyninger.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg så det jeg også. Men det stilles mange PSU spørsmål her i "annet om hardware" og det å plassere psu spørsmål under overklokking virker merkelig. Man må jo ha opplæring jo for å forstå hvor ting ligger, overklokking delen blir mer og mer lik hardwaredelen

Lenke til kommentar

Beklager men 'dimdal' har rett.

PSU skal postes under Elektronik kategorien.

Og dimdal, benytt rapporter knappen og ikke lag poster som det du har gjort nå.

Skaper bare dårlig stemmning på forumet, og det vil vi ikke ha her.

Flytter threaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...