ahpadt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Halloen! Holder for tida på med en jobb hvor jeg kan tjene et par lapper, og i den anledning så kommer jeg til å kjøpe meg et nytt Lian-Li Fulltower. Tror jeg kommer til å droppe viftene som allerede følger med, så derfor vil jeg gjerne få noen tips av dere der ute om hvilken 80mm vifte som ville gjort seg best.. Fint om de kanskje ser bittelitt spaca ut, men samtidig holder seg til det anstendige. Helst ikke noe mer støy enn 25 desibel. Har sett på "Titan" viftene på microplex, men har hørt noe negativt om denne, så jeg avventer heller på deres svar ahpadt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg ville absolutt kjøpt noe 19dB Papst vifter fra microplex.no. Venter selv på et Lian Li PC60USB, som jeg skal ha 4 stk 37dB Papst vifter og en rheobus i. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Papast 19DB eller Enermax 14-32DB (med motstand) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ville absolutt gått for Papst19dB og rheobus. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Titan viftene bråker ikke mye pluss at de er chromet Står stil.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Papast 19DB eller Enermax 14-32DB (med motstand) Den siste enermaxen du har der bråker faktisk en god del.(likner veldig mye på de jeg hadde før) Man må skru potmeteret nesten helt ned for at bråket skal forsvinne og da flyttes det ikke mye luft lenger. Men mulig at dette er en nyere modell. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Tror jeg går for 19dB Papst.. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 villa godt for papst viftene du kan jo lakke dem i krom selv vist du vil at di skal bli like barske som titan viftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå