Conan_Warrior Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nå har jeg diskutert vannkjling her på dette forumet leeenge , så nå bestiller jeg en veldig billig vannkjøling! Jeg trenger hjelp for å finne ut om alt passer og om det er godt nok til å kjøle en 2600+ CPu... Takker for hjelpen og svarene viss det kommer noen Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Må bare si at den AC slangen nå er byttet ut med en "Kuriyama, slange 3/8"ID - 1/2"OD " på 3meter! Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 du kan jo kjøpe en 240 radiator istedet for en 120...men "it's all bout the money" Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) du kan jo kjøpe en 240 radiator istedet for en 120...men "it's all bout the money" Ja men jeg tenkte å ha prisen totalt på under 1200 kroner! Så jeg trur jeg har det jeg har. Jeg venter på kommentarer fra dere om alt passer slik at jeg slipper å bestille på nytt!!! Edit: Følger det med en nippel til Hydor pumpa ? Endret 25. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nå vet ikke jeg hva du har tenkt, men hadde vært en fordel å kjøpe en radiator da? Får relativt liten nytte av radiator grillen uten selve raddisen da. Tank er fint å ha, men kan lett lages selv! Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Nå vet ikke jeg hva du har tenkt, men hadde vært en fordel å kjøpe en radiator da? Får relativt liten nytte av radiator grillen uten selve raddisen da.Tank er fint å ha, men kan lett lages selv! Jeg forsto ikke hva du mente med det altså.. Jeg har jo lagt en 120 raddis i kurven men tenker på om jeg skal legge en 240 i... Tanken skal jeg lage selv i plexi så den er det ikke å tenke på... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Edit: For treg. Endret 25. april 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jepp den er oppført ja men tanken lager jeg selv... Men jeg vil ha komentarer om alt PASSER!!!! edit: bare gløm hva jeg skrev her for 1 min siden!!!!! Lagt til 1stk 240 raddis og 2stk Titan 120mm Endret 25. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den kjøleblokken er ikke allverden da... Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 zalman blokken suger ikke så bra ytelse i den som i feks waterchill sine ! Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jamen blokken er vel grei nok den? Har jo sett mangen ha denne i sine pc'er! edit: Den "Mist" blokken de har på Microplex.. har de ikke en til SocketA ??? Endret 26. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Finnes mange mye bedre blokker enn den. Se pA frks Ac Cuplex eller DD RBX eller WhiteWater. Har selv RBX og er veldig godt fornQyd. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Zalman-klumpen er ikkje den beste, men skal du ha noko merkbart bedre så kan ikkje Microplex hjelpa deg. Samtidig blir jo prisen over 1200. Om du vinn i Lotto kan du enkelt flytte Zalmannen ned på NB seinare. Derfor syns eg det virkar greit. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Pumpen din har 1/2" nippler.. så enten må du ha andre nippler eller overganger.. Men ellers så det greit ut... Kan godt hende at zalman ikke yter i toppsjiktet, men hvis du ikke skal overklokke en hel masse så har det ingenting å si.. den får jobben gjort... Hvis det er mulig så kost på deg blokker til NB og eventuelt skjermkort.. Jeg skippa blokk til NB, og angra som en hund etterpå.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Pumpen din har 1/2" nippler.. så enten må du ha andre nippler eller overganger.. Men ellers så det greit ut... Kan godt hende at zalman ikke yter i toppsjiktet, men hvis du ikke skal overklokke en hel masse så har det ingenting å si.. den får jobben gjort... Hvis det er mulig så kost på deg blokker til NB og eventuelt skjermkort.. Jeg skippa blokk til NB, og angra som en hund etterpå.. Kan du ikke bare kjøpe en blokk nå da? Eller skifte ut kjøleren med en passiv en om du har en bråkete vifte på nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå