Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Yahoo mail

Anbefalte innlegg

Fikk nylig en mail fra Yahoo, som startet med:

----------------------------------

"Hello,

Important service announcement regarding your POP3 or Mail Forwarding service. Please read on.

Effective April 24, 2002, Yahoo! Mail will no longer provide free POP3 Access or Auto Mail Forwarding to Yahoo! Delivers subscribers.

If you would like to continue using Mail Forwarding or POP3 Access, please subscribe to our improved package that allows you to:

Use Outlook, Eudora, or another POP3 client to access and manage your Yahoo! Mail.

------------------

..og så fortsatte det med bla hvor mye det ville koste osv.

Det blir jo ikke aktuelt å betale for å bruke denne, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre ..skifte den ut med en annen mail-adresse av samme type?

Hva vil andre som bruker yahoo mail gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde det samme med Nameplanet der du får [email protected]

De hadde e-mail forwarding og hjemmeside oppsett til http://www.fornavn.etternavn.ettellerannet

Nå for en liten stunn siden tok de disse beste tingene bort og forlangte betaling for dette. Selv hvor godt jeg en likte disse tilbudene er å betale for disse tjenestene utelukket.

Men det er ikke stort du kan gjøre med det. Hvis du da ikke finner noe bedre.

Siden den dag har jeg søkt etter den beste webmail tjenesten jeg kunne finne.

Av de jeg bruker i dag er

hotmail(gammel)

nameplanet

mail2world

sol

Av dem likte jeg layouten til Hotmail best.Men så er det jo M$, så jeg søkte videre. Til jeg fant nameplanet. Men de hadde ikke den fine layouten som hotmail hadde. Da de tok bort de gode tjenestene søkte jeg videre til jeg kom til mail2world(world kan byttes ut til hva du enn vil..jeg har mail2norway). Den hadde en Ok layout. Det gode med den hva at du kunne modifisere på fargene på layouten. Ellers så hadde den endel gode tjenester(eller finesser som du kan kalle dem).

Jeg har ennå ikke funnet mitt drømmested. Jeg får fortsette å søke til jeg finner. Kanskje jeg skulle sette opp min egen webserver.

Hvis noen kommer over paradis. Så kom med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...