Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har lyst å kjøpe meg en ny maskin, men siden jeg har lite peiling på de forskjellige produktene til de forskjellige produsentene lurer jeg på hvordan jeg kan få mest for pengene.

det jeg hadde tenkt meg var en pc som kan brukes til spilling og noe grafisk arbeid.

-17" helst cld skjerm

- ikke noe særlig krav til hd plass

- 512 MB ram

- gjerne over 2GHz

- cd brenner (kanskje dvd om det ikke er så stor forskjell)

- ikke spesielle krav til hverken mus eller tastaur.

- ok lydkort med gode høytalere, ikke nødvendig med surround.

- pris, helst så lav som mulig :p

lurte på om noen kunne hjulpet meg med å finne ut hvor mye noe sånt vil koste.

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.dinside.no/php/art.php?id=102785

under er det kommentarer.... :)

ser det, men jeg ser ikke helt problemet. det nevnes i kommentarene under at supporten fra andre nettbutikker ikke er bedre enn den angivelig dårlige supporten til komplett.. men komplett leverer til rett tid og til en god pris. alternativet er jo da å bygge selv, men da er du jo selv ansvarlg.

om du velger denne hjemme supporten har du rett på å få maskinen fikset 3 år etter at du kjøpte den så leneg det ikke blir definert som en brukerfeil. Ved vanlig bruk skal jo dette gå fint, men om du derimot begynner å skru og mekke og overklokke selv er det jo klart at du ikke får noe hjelp..

det var også snakk om at bedriften som utfører hjem supporten for komplett var på vei til å gå konkurs, jeg vet ikke om det er noe hold i de påstandene, men når komplett velger representant for seg til å utføre support og disse forsvinner er det vel komplett sitt ansvar å skaffe en ny en eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...