ratrune Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jetway P4 2,2GHz SIS645 333FSB DDRAM m/lyd Intel Pentium4 1800 MHz 400FSB 512KB Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 En ting.. Er cpu'en av typen northwood..? Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Vet ikke, det stod ikke noe om det. Hentet listen fra http://www.itech.no - en lokal databutikk der jeg bor. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Fredrikstadmann? Hvis du tenker på ITech på øssia mener jeg.. :smile: Sjekk om det står en A etter 1800 eller noe sånt.. Eller ring og spør.. Sjekk også den sjappa på mosseveien.. CS (husker ikke hva det sto for igjen) Ligger på baksiden av der volvo lå før.. De har også gode priser.. Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Fredrikstadmann til jeg dør! Nei, det står bare det jeg oppga. Synes det hadde vært greit å kjøpe noen deler av en bygge-pc hos Itech eller noen andre butikker med bra priser og utstyr, med tanke på garanti og slikt. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Godt poeng.. Jeg kjøpte forøvrig min pc på itech i høst.. AMD maskin da men.. Har ikke hatt mye problemer med den.. Itech har i alle fall suveren service og fikser det det skulle være. Så den ekstra tryggheten du får der er verdt noen kroner den også. Husk at du kan prute ganske kraftig hos dem.. :wink: Bare si at du har bedre tilbud andre steder og sånt.. Sjekk nettbutikker først forøvrig.. så du ikke kjøper deg helt bort. Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 det står jo 512kb der,det vil si at det er en northwood.willamette cpu har bare 256kb L2 cache.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Suverent at noen har peiling her.. :smile: Kan altfor lite om intel ser det ut til.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 20:24, Knuty skrev:En ting..Er cpu'en av typen northwood..? det er 512kb cache, så det er nok NW. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei, D er ganske stive priser på itech.no Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå