[-GoMp-] Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har du hatt anledning til å laste ned og prøve VideoLAN enda? Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ,24/07/2004 : 16:40] Har du hatt anledning til å laste ned og prøve VideoLAN enda? Jeg har nok det jah! Jeg bruker nå WMP til DVD, eneste problem er bare at dvd'n vil bare vises på primær skjerm eller standar skjerm eller hva det nå heter.... Hadde vert greit og kunne se hva jeg trykker på i menyen når jeg skal velge subtitles osv. på skjermen og ikkje på tv'n som står fem meter fra tastaturet og musen... Menmen... håper det er noen forslag på dette lille problemet... EDIT: Innlegg 280 Endret 27. november 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Du er ute etter programvare for å spille av DvD'en din og da skal du poste i Programvare->Programvare og ikke i Lagringsmedier kategorien.Flyttes til riktig plass Hei, jeg la denne under lagringsmedia pga. det er ein dvd spiller som er hovedtemaet... Kansje litt feil sorry... Kan du endre e-posten min (bare kødda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå