Gå til innhold

Ny kategori

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis alle spørsmål som handlet om problemer med dataen skulle havnet i en enkelt kategori ville det først til to ting: a) Det nye forumet ville blitt oversvømt av tråder og b) de andre forumene ville fått betydeligt mindre poster, noe som fører til at kanskje de ville dødd ut?

Jeg foreslår heller at vi oppretter kategorien "Det er noe galt med PCen min, men jeg vet ikke hva. Hjelp!" eller noe ala det ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 26/04/2004 : 09:22)
Du får satse på det du mener er riktig, og i værste fall ender det i stenging med henvisning til rett kategori ;)

Det er jo akkurat dette trådstarter kanskje ikke vil oppnå da. Hvis han poster, og den blir stengt grunnet feilpost, kan jo heller dere si hvor den skal postes.....her... :yes:

Lenke til kommentar

Problemet er vel det at det kommer helt an på symptomene. Det kan være utrolig mye forskjellig som er feil med en maskin, og det finnes ikke noe fasitsvar på hvor som er riktig.

Som Blib sier er det ikke ønskelig å slenge alle disse i en stor haug, både fordi mengen er for stor og fordi kompetnsen gjerne sitter samlet på ulike steder i forumet, og da er det best å poste der.

Lenke til kommentar

Det burde jo være en kategori som f.eks Blib skrev, det finnest jo en kategori som heter Help skal ha ny Pc(e.l.) er enig i det :thumbup:

Jeg synest heller ikke at en moderator skal oppfordre folk til å se om en topic blir feilpostet, men takk for tipset :thumbs:

Lenke til kommentar

QUOTE (Orjanp @ 26/04/2004 : 15:53)
Skjønner ikke hvordan det skal bli lettere å finne ut hvor man skal poste med enda en kategori. "Annet om hardware" funger vel på den måten. Hvis du ikke vet hvor den skal, legger du den der.

Sant nok, men da det er *veldig* mange som har problemer med pc'en, er det en god idè å lage en egen kategori for det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...