tiboine Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 maskina rebooter når den holder på å starte opp. akkurat når den er ferdig med loadinga (den blå loade stripa) Alt begynte når jeg skulle stille på hz'n. da frøs maskina, så jeg tok å reboota den. men da sa det stopp lissom.. har sp3. har prøvd sikkermodus og scandisk. antivirus.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Alt begynte når jeg skulle stille på hz'n. da frøs maskina, så jeg tok å reboota den. men da sa det stopp lissom.. Ganske mye i en maskin måles i hZ, så her må du være litt mer spesifikk Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 hertzen på skjermen=) Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 og sikkerhetsmodus hjalp ikke? Tror du bør prøve å starte opp med et annet skjermkort Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 nei, hjalp ikke mye. tror du at det er no galt med skjermkortet da? har ikke no annet skjermkort å teste med... Og jeg skulle prøve å installere win2k på nytt, men da sier den at den har oppdaget et program som ikke er ferdig installert på maskina, og at den ikke kan fortsette installasjonen før den er ferdig installert. Men det er ikke no program som skal installeres, eller som ikke er ferdig installert... ahh... bare problemer med denna maskina. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 nei, hjalp ikke mye. tror du at det er no galt med skjermkortet da? har ikke no annet skjermkort å teste med... Og jeg skulle prøve å installere win2k på nytt, men da sier den at den har oppdaget et program som ikke er ferdig installert på maskina, og at den ikke kan fortsette installasjonen før den er ferdig installert. Men det er ikke no program som skal installeres, eller som ikke er ferdig installert... ahh... bare problemer med denna maskina. Dette er sannsynligvis ikke noe vits, men har du prøvd å restarte biosen? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 tror ikke det er skjermkortet nei, men ved å sette inn en PCI skjermkort vil windows måte bruke andre drivere med default innstillinger. Skulle du ha klart å ødelegge noe i registeret får du muligheten til å starte opp og avinstallere de ganle skjermkortdriverene da Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Kanskje det kan hjelpe å installere ny skjermkort driver? Prøver det jeg... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Seriøst. det hjalp å installere ny skjermkort driver.... Det er 'så typisk at det er noe så enkelt som skal til... Men det er ikke min maskin da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 si meg, hvordan klarte du å installere en ny driver når maskinen restarter etter loadbaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå