Gå til innhold

Laste end full IE

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg laste ned en FULL Internet Explorer pakke? Jeg er ikke på jakt etter den pakken som kun lar deg velge hva du skal laste ned, men en fil som inneholder ALT.

Skal brenne den på den CD og installere den på en maskin uten internett, så det nytter ikke med den standard-pakken.

På forhånnd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg laste ned en FULL Internet Explorer pakke? Jeg er ikke på jakt etter den pakken som kun lar deg velge hva du skal laste ned, men en fil som inneholder ALT.

Skal brenne den på den CD og installere den på en maskin uten internett, så det nytter ikke med den standard-pakken.

På forhånnd takk.

Hva skal du med Internet Explorer på en maskin uten internett? :p

Lenke til kommentar

På forhånnd takk.

Hva skal du med Internet Explorer på en maskin uten internett? :p

Vise frem prosjekter feks. men opera har jo egentlig bedre "fullscreenmode" enn ie da.. Og jeg trur du kan søke etter internet explorerbundle på ms sine sider.. Har balnt annet lastet ned en fil som har en haug patcher til windows, og DX9 osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...