Gå til innhold

Hvor mange telefoner har du kjøpt i det siste?

SiR0

Hvor mange mobiltelefoner har du kjøpt de siste 12 månedene?  

230 stemmer

1. 1. Hvor mange mobiltelefoner har du kjøpt de siste 12 månedene?

• Ingen
      41
    • 1
      75
    • 2
      45
    • 3
      29
    • 4
      6
    • 5 eller flere
      33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefoner som jeg har hatt siden Julen 1999 - og pris:

- Motorola M3288 m/rinkontant - 599,-

- Nokia 3310 u/abb. - 1950,-

- Siemens C35i m/rinkontant - 499,-

- Ericsson T20s - u/abb. - 990,-

- Motorola v.2288 m/ringkontant - 199,-

- Motorola v.2288 m/ringkontant - 299,-

- Siemens C45 u/abb. - 499,-

- Nokia 3510 u/abb. - 1890,-

- Siemens A50 m/ringkontant - 399,-

- Motorola T720 u/abb. - 2700,-

- Nokia 3510i m/rinkontant - 1470,-

- Siemens M55 m/cam u/abb. - 2690,-

- Nokia N-Gage u/abb. - 2799,-

Haha, du har råd til alle de telefonene, men du har ikke råd til et skikkelig abonnement? :laugh:

Lenke til kommentar

Har aldri helt skjønt det der med å må bytte ut mobilen hver gang det kommer en ny. Siden jeg fikk min første i '97 så har jeg hatt 4 telefoner med den jeg har nå, en 5210 og den skal ikke byttes før den går til h*elvete eller hvor det nå en er Nokia telefoner går når de dør.

Phillips Fizz, GA628 eller hva den nå het, 3210 og nå en 5210

Lenke til kommentar

Eg hadde først ein Nokia 3510. Den vart eg mektig lei av, så eg kjøpte meg ein Samsung s300m. Dette gjekk i vaskemaskina berre eit par-tre månedar etter kjøpet. No ligg min t630 på postkontoret i Stavanger og ventar på å verte sendt vidare :) Kjem vel på tirsdag :love:

Lenke til kommentar
I år? tja..... har vel bare hatt 3 hittlil iår.... men ifjor hadde jeg 14....

siden jeg er fornøyd med min E-700 , så har jeg kjøpt en annen liten duppedittleke, DELL axim X3i ......

får noe må man ha noe å "fikle" med.....

Kanskje jeg som spør dumt, men av hvilken grunn har du hatt 14 mobiler på et år? Det virker jo totalt meningstløst for meg!

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt folk som må bytte tlf en gang i mnd. er jo bortkasta penger. greit at folk vil ha det nyeste, men å bytte tlf hver eneste mnd, er jo feil syns jeg. men men...

hmm la meg tenkte...siden 97-98 så har jeg hatt disse som min telefon:

en av de aller første motorolaene. ikke mursteinen, men den som var litt bedre.

hadde vel motorolaen i2år kanskje. husker ikke helt jeg. hadde den hvertfall til jeg fikk meg nokia 3210. hadde den også i vel 2år før jeg fikk meg en nokia 3310.

byttet den mot en nokia 6500 som jeg kjøpte i asia.

og sist jeg kjøpte meg en ny tlf var i februar ifjor da jeg først kjøpte meg en nokia 6610, men byttet til 6100 da den kom. er ikke akkurat den typen som må bytte hele tida, men nå er det snart på tide med en ny telefon igjen, så da skal jeg ha meg en motorola v600 :thumbs:

Lenke til kommentar

Skjønner at jeg ikke henger med i svingene her nei... :blush:

Jeg har hatt siden GSM kom til norge:

Phillips Fizz(populært kalt Pizz :yes: )

Phillips Spark(denne var fet på den tiden)

Ericsson SH888 (fortsatt den beste telefonen jeg har hatt)

Siemens C35i

Siemens S35i

N6150 (jobb telefon, en god telefon det)

N3410 (jobb telefon #2, en møkka telefon)

N3510i (jobb telefon #3, faktisk ikke så verst)

Skal vi se...altså den første kjøpte jeg altså i 1996 og den siste jeg har i jobben nå, i 2004. 6 telefoner på 8 år...

Får se om jeg holder ut og venter til K700 kommer ut eller om jeg skaffer meg en T630 som da i såfall blir min neste telefon.

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt folk som må bytte tlf en gang i mnd. er jo bortkasta penger. greit at folk vil ha det nyeste, men å bytte tlf hver eneste mnd, er jo feil syns jeg. men men...

Er med på tankegangen din. Må innrømme at jeg himler litt med øya når jeg leser om de som ha den nye Nokia 6110'en før alle andre og som kjøper den til fantasipris for å være den eneste som har den den første uka før de kommer til Elkjøp. For så å bytte den ut en måned senere...

Men men, her er man jo blant "entusiaster" så slikt må man vel regne med..

Lenke til kommentar

Har hatt rimelig mange telefoner oppover... :) Lister også opp Palm'ene mine, som jeg hadde sammen med telefonene, nå har jeg alt i ett! :thumbup:

Er meget fornøyd med P900, kommer nok til å ha den til Sony Ericsson kommer med neste modell i den serien, eller til en annen fabrikant kommer med en modell som kan matche den teknisk...

Desember 2003 - Sony Ericsson P900

Januar 2003 - Sony Ericsson P800

Ericsson T68(m)i

- Palm Tungstein T

Ericsson R520m

- Palm m505

Ericsson T310s

- Palm Vx

- Palm V

Ericsson T28s

Erivsson GH688

Motorola StarTac

Lenke til kommentar
Er med på tankegangen din. Må innrømme at jeg himler litt med øya når jeg leser om de som ha den nye Nokia 6110'en før alle andre og som kjøper den til fantasipris for å være den eneste som har den den første uka før de kommer til Elkjøp. For så å bytte den ut en måned senere...

Jeg kjøpte min nokia 6100 så å si med engang den kom til norge. betalte en del for den, men fikk også rabatt siden jeg jobbet på elkjøp. da var det greit. ellers så hadde jeg aldri gjort det.

selvom man er entusiast så fins det jo flere ting å bruke penger på. er ikke verdens undergang å ha den nyeste telefonen. ser ikke bilentusiaster bytte bil hver eneste mnd selv om de er entusiast.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min nokia 6100 så å si med engang den kom til norge. betalte en del for den, men fikk også rabatt siden jeg jobbet på elkjøp. da var det greit. ellers så hadde jeg aldri gjort det.

selvom man er entusiast så fins det jo flere ting å bruke penger på. er ikke verdens undergang å ha den nyeste telefonen. ser ikke bilentusiaster bytte bil hver eneste mnd selv om de er entusiast.

vil nå si det er en liten forskjell mellom bilpriser og mobilpriser, ettersom toppmodeller koster oppimot 10 lapper, mens de nyeste bilene kan komme opp i flere 100 lapper.. men men..

Lenke til kommentar

Begynner å bli noen mobiler, men har hatt mobil siden 1991 da... :p

Motorola: Star tac 130 og cd930

Siemens: C35, c55 og m45

Ericsson: Gh198, 237, 238, 628, 688, t65 og t68i

Nokia: 2110, 3310, 3330, 5110, 6110, 6150, 6210, 6310i, 6510, 6800,7650, 8210, 8310, 9110, 9110i og 9210.

Nå idag klarer eg meg med 7650, synes det er en bra telefon... men blir vel skifting til høsten til enten en 7610 eller s700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...