Leben_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Har et asus tv-kort, men ikke noe program til å se på tv med. Noen som vet om noen sånne programmer? Håper på noen svar siden d er ganske kjipt å ha kort uten å kunne se på d da...hehe. Takk til alle som gidder og gi noen tips... Espen Endret 25. april 2004 av Leben_ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har tv-kort eg og, bruker programmet wintv, enkelt og greit program for å sjå tv på pcen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) http://www.dscaler.com er det aller beste Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om Til DVD: Har du radeon kort på maskina di, bruker du radeons medfulgte dvd spiller. Den er aller best Har du nivida vet jeg ikke hvordan media playern er, men da kan du gå for den neste på lista som er winDVD. Endret 25. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Leben_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har et radeon 9700 kort, men tvkortet er separat og heter ASUS TV7134 Snakker vi om samme da? hehe.. Ikke så mye snøring om dette gitt Lenke til kommentar
Leben_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Forresten, hvor finner man wintv? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ja LEben-. tv kortet er et PCI kort og den er der for å ta i mot tv signalene. Her bruker du dscaler Når du skal se film på DVD bruker du ati media player Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 bare hyggelig. Testavdelingen på skjermer fronten har begynt å se på ulike løsninger for deg som vil bruker skjermen som tv også. Sitter akkurat å tester et Typhoon PCI Capture TV Card. Skal se om det ikke kommer masse godbiter fra oss snart Lenke til kommentar
Leben_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Høres utrolig bra ut... Et siste sprsm hvordan får man installert feks Version 4.0.1, finner ikke noen install eller setup jeg.. Sikkert bare jeg som er dum da... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 laste det ned da: http://prdownloads.sourceforge.net/deinter...e_mirror=switch Lenke til kommentar
Leben_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Fant uta t jeg hadde gjort noe feil bare..hehe Lagt d inn nå, men hvordan søker jeg inn kanal kanaler og ser på tv? Ganske grønn på dette som du sikkert skjønte i stad :$ Lenke til kommentar
Leben_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Noen som har tips til andre programmer også? kan se ut som om den ikke støtter mitt tvkort.. Takk Lenke til kommentar
Leben_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Noen som kan svare meg på hvordan Pal man bruker i Norge? Og hvilket frekvensområde vi ligger i?? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Pal B...frekvensområde er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå