flabben2k Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har lasta ned winamp 2.79, og når jeg driver og adder sanger til playlista mi så quiter den bare helt. Lure på korfår den bare quiter etter par sanger blir adda. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Reinstall winamp? Eller last ned betaen av winamp 3.. Masse fete skins.. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det er nok en feil i progget,.... Prøv å reinstaller så lenge ikke WinAmp 3 er et alternativ :=) Du kan jo alltids prøve sonique - men denne er det få som liker i forhold,... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 last ned en eldre versjon - 2.78 f.eks. det er ingen forskjell på dem. winamp3 er ikke en utfordrer til winamp 2 en gang. Sonique hadde vært en utfordrer hvis den hadde klart å bruke store playlister (5000++ sanger). den blir helt mongo hos meg. drittreg å skifte sang og helt umulig å bla i listen. Men winamp og plugins er en sikker vinner uansett. tror neppe jeg kommer til å bytte på veldig lenge. (f.eks før det er masse plugins tilgjengelig til eventuelle utfordrere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå