geronimo_nn Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har en Shuttle SN41G2 som jeg til nå ikke har investert i skjermkort enda da jeg ville vente til Doom3 specs'a var helt klare. Ser at nvidia leder litt der, men vil uansett skaffe meg ATI Radeon. Noen som har erfaring med å putte 9800(Pro) i Shuttle'n sin, og evt hva slags kjøling blir brukt? På forhånd takk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er plass, personlig bruker jeg standard kjøling på kortet, og tempen blir høyere enn hva det ville blitt med integrert skjermkort. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har et Radeon 9800 pro i min Shuttle. Har flashet dette til XT og det funker utmerket, ikke noen problemer med temperatur. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvis du venter på Doom3, så kan du like godt vente med å kjøpe skjermkort til det kommer ut, da får du sikkert et bedre et for samme prisen eller R9800 Pro til en billigere penge. Det er mange som har 9800 Pro i sin Shuttle, og det fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå