Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mercedes SLK Cabriole 230 Kompressor

zelcom

Anbefalte innlegg

Jeg postet først MC'en min, en Aprilia RS 125, med pappas bil i bakgrunnen, men så ville noen at jeg viste pappas bil i tillegg.

Så her er den:

slk-forfra640.jpg

Bilde forfra (håper du skjønte det ;)

slk-bakfra640.jpg

Bilde bakfra (håper du skjønte det oxo ;)

Denne bilen har blitt Kleeman modifisert (Chipped), dette gjorde da faren min i danmark, og bimmeren yter nå ca 240 HK, og går fra 0-100 på ca 6,5 sek. med en toppfart på litt over 250km/t.

Den veier svært lite, og har utrolig morsomme kjøreegenskaper og sitter GODT i svingene for den har elektronisk system som skal få bilen til å sitte ekstra godt.

De bilene som mercedes selv setter som konkurrenter til SLK'en er Audi TT og BMW Z3. Og i en test med disse tre bilene ble det ikke no klar konklusjon. SLK'en var den sportslige komfort-bilen med kvalitet. BMW Z3'n ble bilen som skrek av spotslighet og var minst anonym av dem, men det som trakk ned var dårlig løsning med tak (man må jo faktisk hive på selv, mens på SLK må du holde på en knapp i 11 sek), jeg husker ikke hva de skrev om Audi TT'n.. men den er jo fættttt ;)

Bildet er tatt tidlig på våren, og står med noen stygge magnesium vinterfelger. Jeg har desverre ingen skikkelige bilder fra den når den står med taket av. Bare dette som er tatt med mobilen på en fin sommerdag:

slk-utentak.jpg

Dette er, som du kansje ser, før den ble kleemanmodifisert.

Håper du som spurte meg om jeg kunne poste noe av pappas bil ble fornøyd, og dere andre bare synes det var greit dere oxo ;P

Takk for meg ;)

Endret av ZeLCoM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kewlt, men jeg ser ikke så stor foskjell hvis det sommer bildet er før modifisering og de andre er etter. Det eneste jeg ser som er foskjell er at div. merker bakpå er fjernet på sommerbildet. Og jeg vil si at det er litt bakvendt å sette på merker under en modifisering... ;)

Lenke til kommentar

Veit.. Ikke no forskjell utsenemessig, det var bare før kødd jeg skreiv det ;) Bare det at det ikke står bak.. Men Kleemann lager vistnok alt fra bodykits til trimset og annet tull.. Og politi osv. vet lite om kleemann, for jeg synes oxo det var litt upraktisk å ha reklame for "trim-firma" ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...