tobiass1 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg syntes det er tøft hvis du ikke har planer om og modde selv/ikke får det til.. Liker du det så kjøp det Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kvalm rødfarge...men det er min mening. ferdigmodda hmm jaja, enkelte klarer jo ikke sage et lite mønster eller bruke lasercut fangril og en vifte med belysning, greit for meg det også. Urk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har sagt det før og sier det igjen: me don't like ferdigmodda. Hvem bryr seg om deg å din mening? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har selv hatt et Raidmax kabinett (den eldste modellen) og jeg ble fort lei De kabinettene er alt for små, noe som gjør at det blir et fint kabelrot. Raidmax 868 er faktisk et av de største midi kabinetta på norske markede Vet ikke å store dem andre raidmax kabinetta er men regner med dem er like store Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kvalm rødfarge...men det er min mening. ferdigmodda hmm jaja, enkelte klarer jo ikke sage et lite mønster eller bruke lasercut fangril og en vifte med belysning, greit for meg det også. Urk For 450 får du et kabinett + vifter og vindu og fangrill, hvor kunne du fått kjøpt det til samme prisen løst? Endret 29. april 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kvalm rødfarge...men det er min mening. ferdigmodda hmm jaja, enkelte klarer jo ikke sage et lite mønster eller bruke lasercut fangril og en vifte med belysning, greit for meg det også. Urk For 450 får du et kabinett + vifter og vindu og fangrill, hvor kunne du fått kjøpt det til samme prisen løst? Ingen andre steder Raidmax får du mer en du betaler for EDIT: post 666 Endret 29. april 2004 av haddis Lenke til kommentar
lizon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 personlig liker jeg ikke røde kabinetter, så jeg ville gått for et annet Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Men han likte det, og derfor har han kjøpt det.. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Likte ikke fargen på kabinettet, men det var et fett kabinett. Ang viftene til raid max så er de verken spesielt støyende eller dårlige. Hører dem ikke over cpu viften. Det er ikke noe gale med kvaliteten til raid max heller. De er litt trange ja, og de er ikke av alu slik som lian li som er 300 ganger dyrere. Man får masse for pengene når man kjøper raidmax kabbis til noen 100 lapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå