Elensar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Har tenkt til å kjøpe det hos microplex og lurer på kva dere meinar? Det er innkludert vifter men sidan kabinettet ikkje er så dyrt, kan viftene vere dårlege da? Er det ein nettbutikk som selger dette kabinettet billegare? Link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU847WR Endret 25. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har sagt det før og sier det igjen: me don't like ferdigmodda. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Det er vel heller kvaliteten på selve kabinettet som er dårlig. Jeg har sagt det før og sier det igjen: me don't like ferdigmodda. Javel, kanskje noen andre gjør det ? (ikke at jeg gjør det) Endret 25. april 2004 av Jerix Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Det var stygt! Har selv hatt et Raidmax kabinett (den eldste modellen) og jeg ble fort lei De kabinettene er alt for små, noe som gjør at det blir et fint kabelrot. Så jeg liker ikke helt ferdig modda kabinetter, det er best å gjøre det selv... synes jeg, og sikkert MANGE fler! Endret 25. april 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg hvet ikke hvorfor men jeg har noen seriøse fordommer mot Raidmax Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har tenkt til å kjøpe det hos microplex og lurer på kva dere meinar?Det er innkludert vifter men sidan kabinettet ikkje er så dyrt, kan viftene vere dårlege da? Er det ein nettbutikk som selger dette kabinettet billegare? Link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU847WR Viftene fungerer helt fint.. Dette er billige og bra kabinetter, du får mye for pengene. Den eneste andre nettbuttikken jeg vet om som selger raidmax er startit, men de er mye dyrere.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det var stygt!Har selv hatt et Raidmax kabinett (den eldste modellen) og jeg ble fort lei De kabinettene er alt for små, noe som gjør at det blir et fint kabelrot. Så jeg liker ikke helt ferdig modda kabinetter, det er best å gjøre det selv... synes jeg, og sikkert MANGE fler! "Det var stygt!" Hvorfor trur du han tenker på å kjøpe det? Fordi det er det styggeste kabinettet han har sett? Tror ikke det nei.. Jeg har Raidmax 868, og jeg har det kjempe ryddig, men det kommer jo helt an på hvor mye du har i det. Men det er ikke noe sælig mindre enn andre mifitower. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Angående spørsmålet ditt om viftene var dårligere så vile jeg nok si at de ikke nødvendigvis er dårlige. Men jeg gjetter på at de er bra støyende. btw, rødt var ikke pent Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) me dont like ferdig modda ! go for a plain model and modd i your self! Endret 26. april 2004 av -Ho1m- Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 DRIT i å klage på andres smak hele tia a! Han liker det, det er det som er viktig... har du ikke noe å si kan du holde kjeft, kun en som klarer å holde seg on topic... Skjerp dere*! (* Inkluderer meg) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Har en 868 raidmax og viftene som følger med er stille sammenliknet med Enermax 80x80 silent fan'ene jeg har . Så jeg byttet faktisk ikke ut de som fulgte med . Temp styrte var de og (de to bak). Om de er like holdbare i antall timer som andre "brandede" vil tiden vise . ... Endret 26. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Trådstarter: Kult kabinett! Ikke noe jeg ville valgt selv, men smak og behag. Kan du poste her når (hvis) du kjøper det, så andre kan få høre om det er verdt pengene? EDIT: Er det ein nettbutikk som selger dette kabinettet billegare? Det er en veldig kjekk prisguide her på HW.no Endret 29. april 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 RaidMax kabinettene starta med et ganske bra rykte her på forumet, men så km de nye og da bånna det bøtta liksom!!! Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 som sgat jeg liker ikke ferdig modda kabinnetter men de nye raidmax er MYE kulere en de gammle spesielt det med 2 vindu i men da det blåe! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har sagt det før og sier det igjen: me don't like ferdigmodda. Jeg må si meg enig i den der, med ett unntak: Lian Li. Hvis jeg skal kjøpe kabinett og prisen ikke er en hindring, så må det bli dem Trådstarter: Kult kabinett! Ikke noe jeg ville valgt selv, men smak og behag. Kan du poste her når (hvis) du kjøper det, så andre kan få høre om det er verdt pengene? EDIT: Er det ein nettbutikk som selger dette kabinettet billegare? Det er en veldig kjekk prisguide her på HW.no Eg skal jammen ta å poste det er og seie om det er vert pengane eller ikkje Får kabinettet på Onsdag eller torsdag Det blir iallefall mykje bedre enn det drit stygge kabinettet eg har no... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Eg skal jammen ta å poste det er og seie om det er vert pengane eller ikkje Får kabinettet på Onsdag eller torsdag Det blir iallefall mykje bedre enn det drit stygge kabinettet eg har no... Det er bra.. Hvis dette er like bra som 868, så må dere som snakker drit om raidmax bare holde kjeft! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 "Det var stygt!" Hvorfor trur du han tenker på å kjøpe det? Fordi det er det styggeste kabinettet han har sett? Tror ikke det nei.. Vel, nå var jo spørsmålet "Kva synest du om dette kabinettet?", var det ikke? Men da er det kanskje bare lov å svare hvis man synes det er pent... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 No har eg fått kabinettet og eg synest det er vert penga, viftene er gode og dei lagar ikkje mykje støy. Det er serleg tøft med den vifta som er i toppdekkselet. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Synes det var tøft jeg, likte det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå