genesis Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 har MSN 6.1 norsk versjon for win2000 det plager meg dyrisk at det står_ sier: etter navnet, hver bidige gang det blir sagt noe. det plager meg sykt. Noen som vet hvordan å gjerne dette? vil helst bare ha navnet, og en understrek, for så ett hopp til hva som blir sagt. eks. geN _ MSN Noen som vet om det er ulovelig? (eller antar vi vel at det er lov) takker. håper denne er postet rett. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Dette er nok Progamvare, menne.. Vet affal at MSN Plus! kan korte ned nicket, og tror kanskje den nyeste kan fjerne "sier:" også. Men om du ikke finner en løsning, er Trillian svaret. Endret 25. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
XII Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Men hvor inne på MSN Plus! kan du fjerne "sier" da? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 hva er forskjellen? msn plus vs vanlig? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 hva er forskjellen? msn plus vs vanlig? hvor kan jeg laste ne dplus? er d gratis`? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ja det er gratis! Søk på google å du finner treff med en gang! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er ikke plus versjonen 3. parts med spyware? Jeg er ikke sikker på om vi snakker om samme program Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 MSN og MSN Plus! er to helt forskjellige programmer. MSN Plus! er en addon/plugin til MSN, som gir deg masse kjekke funksjoner. Ganske kjekt om man vil modifisere MSN til å fungere "bedre"... MSN Plus! finner dere her. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er ikke plus versjonen 3. parts med spyware? Jeg er ikke sikker på om vi snakker om samme program Du kan velge om du vil ha med spyware. Bare å kjøre en adaware skan for å finne det ut, jeg fant ingen. for å finne msng plus: www.mess.be Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå