Gå til innhold

Sykeste "reality" serie ideer?

Anbefalte innlegg

Så reklamen for "Drømmekvinnen" på TVNorge nå og holdt på å le meg ihjel...

Konseptet er:

En pen, deilig dame tror at hun skal få være den nye "ungkarskvinnen" og få en hel drøss med kjekke menn som skal gjøre alt for å få henne. Vrien med "drømmekvinnen" er at de mennene hun skal date er vanlige karer med et "middelmådig" utseende, men de er snille da... :laugh:

På reklamen som går på TVNorge så står dama og venter på sine kjekke friere med et smil om munnen. Ansiktsutrykket hennes når de første gutta kommer er heeelt ubeskrivelig bra! Holdt på å dette i bakken :laugh::thumbup:

Må si at dette må være en av de beste/værste konspetet jeg har fått med meg!

Hvilke konsepter har dere å tilføye? Helst et konsept som finnes i virkeligheten.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noen? Fant en ny en her!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225368

Vinn en baby!

Nå lanserer det amerikanske TV-selskapet ABC sitt nye show, der prisen til vinneren ikke er en ny, usett kjæreste, hus eller bil. Men en spill levende baby. Første epiosode av «Be My Baby» sendes fredag: Gjennom flere episoder skal TV-kameraene følge fem desperate par som har ett stort ønsket i livet, nemlig å få barn. Konkurransen er hard, og paret som blir stående igjen til slutt, vinner førstepremien.

:no:

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Ingen som har noen? Fant en ny en her!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225368

Vinn en baby!

Nå lanserer det amerikanske TV-selskapet ABC sitt nye show, der prisen til vinneren ikke er en ny, usett kjæreste, hus eller bil. Men en spill levende baby. Første epiosode av «Be My Baby» sendes fredag: Gjennom flere episoder skal TV-kameraene følge fem desperate par som har ett stort ønsket i livet, nemlig å få barn. Konkurransen er hard, og paret som blir stående igjen til slutt, vinner førstepremien.

Enkelte fortjener et nakkeskudd.

Lenke til kommentar

I ren reality serie, så må nok Combat Missions være det beste jeg har sett.

Det værste må være BigBrother å alt det andre drittet som har gått på TV. Skal det funke for meg, må det være litt fart i sakene.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
har dere ikke fått med dere den serien ala ungkaren hvor dama egentlig er en mann da? DET er stygt det.

Ah, du mener "There is someting about Miriam"! TV3 har kjøpt serien og skal begynne å sende denne fra og med neste(?) uke?

Som invictus skrev så er det en serie basert på Ungkaren konseptet. Den eneste store forskjellen er at dama som gutta konkurerer om en en mann som har tatt kjønnsskifte operasjon. Det eneste hun mangler for å gjøre operasjonen komplett er å fjerne penis (tror jeg).

Lenke til kommentar
Battle royal? Running man? Combat missions? Hva er det? Er flott hvis dere poster evt URL ellr en liten beskrivelse av konseptet, takk!

Battle Royale er en japansk film, sjekk imdb

The running man er en Amerikansk action film fra 80 tallet med Arnold "The governator" Schwarzenegger :thumbs:

Lenke til kommentar
har dere ikke fått med dere den serien ala ungkaren hvor dama egentlig er en mann da? DET er stygt det.

Ah, du mener "There is someting about Miriam"! TV3 har kjøpt serien og skal begynne å sende denne fra og med neste(?) uke?

Som invictus skrev så er det en serie basert på Ungkaren konseptet. Den eneste store forskjellen er at dama som gutta konkurerer om en en mann som har tatt kjønnsskifte operasjon. Det eneste hun mangler for å gjøre operasjonen komplett er å fjerne penis (tror jeg).

Hadde jeg vært en av de som ble lurt, hadde jeg fått mitt første opphold i fengsel for vold. For jeg hadde klikket helt hadde jeg blitt lurt på den måte. Fytte i helvete for noe satans dritt som blir sendt på TV for tiden

Lenke til kommentar

Er noe greier som jeg tror tv3 skal sende hvor 3 gutter og en dame skal lenkes sammen, og være det i 4 dager eller noe.

Skjønte ikke helt at det skulle bli de største problemene/romansene av det, men det skulle det visst.. syke greier..

Lenke til kommentar
Battle royal? Running man? Combat missions? Hva er det? Er flott hvis dere poster evt URL ellr en liten beskrivelse av konseptet, takk!

The running man er en Amerikansk action film fra 80 tallet med Arnold "The governator" Schwarzenegger :thumbs:

Nja, begge filmene er basert på bøker.

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar

Og The Running Man er basert på en bok av godeste S. King

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...