Qbat Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Når jeg spiller XviD filmer med AC3, så får jeg en utrolig lav lyd, må nesten sprenge høyttalerne for å høre hva dem sier på filmen, andre filmer uten AC3 går det helt fint med. Hva kan være galt? Når jeg åpner AC3 Filter programmet i kontrollpanelet så skal man kunne se Input levels, output levels osv, men der skjer det ingenting.. noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dette er et problem jeg også sliter med..lyden blir ikke voldsomt lav, men lang lavere enn andre lyder på maskina mi. Denne er dessverre feilpostet dog, er en egen kategori for codectrøbbel her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har opplevd det problemet av og til (med bruk av AC3filter), dersom den står innstilt på å dekode til 5.1, mens jeg bare bruker stereo (hodeltelefoner) blir lyden helt corny. Så - det som har funket i mine tilfeller er å gå inn på "AC3filter" i kontrollpanel, og velge under output eller hvadetnåhet "Stereo 2/0". Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har samme problemet, det stinker! Hjelpe ikkje å setta det på stero 2/0 hjå meg Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Løyste problemet hjå meg ved å avinstalera det gamle nalle ac3programet og instalerte http://www.ttserver.de/wfiles/codecs1/ac3codec.zip , alt funke Mindre dilldall menyar også Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg lasta ned en sånn super codec tar 99,00 av alle filmer den er bare helt rå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du lasta ned en codecpack du..og de skaper som oftest bare krøll etterhvert. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 HUSK å avinstallere gamle codecs før du oppdaterer. Og så REBOOT. hjelper alltid;) Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 gå i kontrollpanel. under "mixer" justerer du opp master og gain sliderene. problemet er nå løst Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 gå i kontrollpanel. under "mixer" justerer du opp master og gain sliderene.problemet er nå løst Ja, det ville nok løst problemet for generelt lav lyd, men jeg kan ikke se at den løsningen vil hjelpe noe for problemet med lav lyd kun for AC3. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) jeg glemte å skrive at du skal gå under kontrollpanel, AC-3, SÅ mixer, og justere opp i AC-3 filter kontrollpanelet. Endret 31. mai 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Løyste problemet hjå meg ved å avinstalera det gamle nalle ac3programet og instalerte http://www.ttserver.de/wfiles/codecs1/ac3codec.zip , alt funke Mindre dilldall menyar også Genialt! Thx a bunch! Brått funker lyden på Iron Maiden, Rock in Rio Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 k,men du trenger ikke bruke noe annet filter hvis du bare gjør som jeg beskrev. endre på riktig plass i kontrollpanelet på det filteret du har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå