Gå til innhold

Prosessoren ble plutselig død

lobster

Anbefalte innlegg

også må man ha agurk inni psu'en da bråker det ikke så mye..

Bedre å stoppe alt som heter vifte inni dær ;)

Peronlig bruker jeg makrell i tomat mellom cpu og vifta.... Herlig lukt og esktem varmeoverførin pga, det møre kjøttet....

Prøv det! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja agurk er et fantastisk kjølemedium dere. Jeg personlig har gode erfaringer med å kjøre en hel agurk inn i en vifte mens den går. Vifta slutter å bråke omtrent umiddelbart, og agurken gir tilsvarende, om ikke bedre kjøleeffekt. Når det gjelder goop så er ikke makrell i tomat det _helt_ optimale. Makrell I Agurk, min egen oppfinnelse, er like bra til steking, baking, som på brødskiva! Og den gjør at CPU-tempen din holder seg under nullpunktet, godt lukter det og..

Lenke til kommentar
Har dere ennå ikke fått med at det er brukt til en vapo, og alt er slik det skal være?

Dette er en post under humor, og det du bevitner er litt konstruktiv spenstig humor. Hvorfor dille med fakta hele tiden? :)

Lenke til kommentar

Dette er en post under humor,

Det har blitt det, det var det ikke. Tråden er flyttet som du kan se.

og det du bevitner er litt konstruktiv spenstig humor.

Det jeg bevitner er en misforståelse basert på folks manglende kunnskap.

Hvorfor dille med fakta hele tiden? :)

Fordi at det åpenbart er folk i denne tråden som tror man er en idiot hvis man smører goop i socket. Alle med vapochill gjør dette. Og jeg anser de ikke for idioter.

MEN, ja, jeg ser en viss humorverdi i dette. Men det eneste jeg ler _litt_ av er de som gikk fem på.

:)

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Om det er noe uklart rundt dette så viser jeg videre til Trond Viggo Torgersens instruksjonsvideo "kroppen vår".

knegg, knegg :!:

"Det er både sunt og godt å leke med tissen sin."

hohoho

Hehehe, klassiker den der. :p

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Dette er en post under humor,

Det har blitt det, det var det ikke. Tråden er flyttet som du kan se.

og det du bevitner er litt konstruktiv spenstig humor.

Det jeg bevitner er en misforståelse basert på folks manglende kunnskap.

Hvorfor dille med fakta hele tiden? :)

Fordi at det åpenbart er folk i denne tråden som tror man er en idiot hvis man smører goop i socket. Alle med vapochill gjør dette. Og jeg anser de ikke for idioter.

MEN, ja, jeg ser en viss humorverdi i dette. Men det eneste jeg ler _litt_ av er de som gikk fem på.

:)

Endelig en som har skjønt det! Spøken hadde vært litt morsom hvis du nevnte at det hadde vært en kjøleribbe på. Den svidde atx kontakta var litt morsom da. Men spøken var ellers "litt" for lett å gjenomskue....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...