lobster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg hadde varme problemer med prosessoren min. Jeg fikk beskjed av de bak kassen på komplett butikken at jeg måtte ha på kjølepasta. Nå vil ikke datamaskinen starte mere. Har dere forslag? (Tror dere jeg kan få den på garanti?) Sender med bilde av datamaskinen min. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du hadde varme problemer, ikke varmeproblemer? Det forklarer alt. Lenke til kommentar
hart Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Mulig om du får liv i den igjen om du legger et tynt lag med ansjos mellom CPUen og socketen... husk å skvise litt ekstra hardt for å få god kontakt og poste bilde av det etterpå. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 OK. Kjøper ansjos i morgen. Takk for tips Lenke til kommentar
nosto Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 så lenge ikke goopen er strømførende.så er det greit det der regner med at det har sittet en vapo der Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 så lenge ikke goopen er strømførende.så er det greit det derregner med at det har sittet en vapo der du ser på bildet at det er svimerker da Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 og nei, den får du ikke på garanti Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skjønner ikke hva som kan ha gått galt, ser ut som du har gjort ting helt riktig. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Det er sånne merker der strømmen går inn på hovedkortet også. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hvis trådstater her er seriøs, burde han finne seg en ny hobby Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Uff uff, Noe seriøst galt med HK Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ut ifra bildene dine og hvis det stemmer at du har klint goop mellom cpu og hk (og da utelukker jeg at du har vapochill eller prometeia) så har du selv greid å fullstendig ødelegge cpu pluss hk. Er du heldig så er det bare hk som har tatt kvelden (lurer på hvordan strømkontakten til psu ser ut) men den kortsluttningen du har fått til er helt eksemplarisk. Goopen skal føres på et tynt på selve cpu, nok med ei knappenål og denne skal være i kontakt med kjøleribba... Lenke til kommentar
hart Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tar jeg veldig feil om jeg gjetter på en jump-start med 230V rett i 5V inntaket på ATX pluggen? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er det bare jeg som tenker knakk i to når jeg leser dette? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 dette er latterlig, det skal jo bare ikke gå an! er det noen som vet om det går an og rense HK og CPU hvis man gjør en feil som det der? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Er det bare jeg som tenker knakk i to når jeg leser dette? hehehe Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 flytter denne til humor jeg... Lenke til kommentar
nosto Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 så lenge ikke goopen er strømførende.så er det greit det derregner med at det har sittet en vapo der du ser på bildet at det er svimerker da det så jeg ikke sorry ikke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå