Gå til innhold

Compaq Armada 1750 -

dimdal

Anbefalte innlegg

Hellu..

har en compaq armada 1750 ... :/

stilte inn boot sequence så forb** feil at den ikke vil boote på noe som helst.. og siden Compaq ikke vet hva en BIOS er... (eller noe?) så får jeg ikke gjort noe som helst med den.. prøvde å rive ut batteriet under tastaturet.. men det hjalp ikke en dritt .. CMOS batteriet er vel et annet sted..

Søkte litt i Forumet og fant en tråd hvor det sto at hvis man trykte Fn knappen og F11 med en gang maskina starta, så ville BIOS resettes .. men får ikke dette til!

Trenger hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke F10 man skal holde inne for å komme til BIOS på Compaq?? Eller er problemet at du ikke kommer så langt?

På en del Compaq har du mulighet til å fjerne visning av hva man skal trykke for å komme inn i bios.....

Lenke til kommentar
Er det ikke F10 man skal holde inne for å komme til BIOS på Compaq?? Eller er problemet at du ikke kommer så langt?

På en del Compaq har du mulighet til å fjerne visning av hva man skal trykke for å komme inn i bios.....

Skjer ikke noe når jeg trykker å F10, har prøvd mange ganger.

Men anyways, jeg løste problemet ved å resette BIOS.

Trikset er å holde inne 'Fn' Knappen før du skrur på, og så trykke F11 et par ganger i de sekundene den starter opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...