Gå til innhold

Når kommer K700?

oc88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger mobil nå! Er litt desperat, min T610 ble stjelt for litt siden. Hva burde jeg gjøre? Kjøpe en T630 ellerno, eller vente til megapixeltelefonene kommer? evt, bare kjøpe en billigmobil nå....

Lenke til kommentar
det er bullshit!

k700i er k700 som er tilpasset for det europeiske markedet.

k700c er k700 som er tilpasset for det asiatiske markedet.

de som sier at k700i støtter minnekort er noen tullinger.

Jada du som vet ALT :ermm: Trenger ikke ha en slik tone ;)

beklager da.. ikke meningen å være uhøflig, men det er så utrolig mange som har spurt om det med minnekort. :roll:

og forresten vet jeg alt.. :D

Lenke til kommentar
det er bullshit!

k700i er k700 som er tilpasset for det europeiske markedet.

k700c er k700 som er tilpasset for det asiatiske markedet.

de som sier at k700i støtter minnekort er noen tullinger.

Jada du som vet ALT :ermm: Trenger ikke ha en slik tone ;)

beklager da.. ikke meningen å være uhøflig, men det er så utrolig mange som har spurt om det med minnekort. :roll:

og forresten vet jeg alt.. :D

Joa sant ;) Og håper at "jeg vet alt" er ironi :p

Lenke til kommentar
De siste jeg stoler på ang. leveringsdatoer er MPX.no ...

Da er vi to :)

Etter SX1 har jeg sluttet å stole på MPX og datoer....

Helt enig der. Etter at jeg bestilte min SX1 i begynnelsen av oktober ble den utsatt utallige ganger. Synes ikke de bør "briefe" sånn med datoene bare for å skaffe flest mulig kunder.

Men det skal sies at når det står bekreftet, og ikke bare "ubekreftet xx/xx/xx/ pleier de å være ganske seriøse.

Selv om de kan være litt drøye på datoene synes jeg fortsatt at det er et pålitelig sted nå det gjelder å få varene man har bestilt.

Og til deg som startet denne trådene, hvis du er keen på mobil med MP kamera er vel ikke K700 noe for deg, ettersom den are har 640*480 oppløsning.Da burde du heller gå for MP mobilen til Nokia som også visstnok skal komme i Juni, tror den blir br.

Lenke til kommentar
De siste jeg stoler på ang. leveringsdatoer er MPX.no ...

Da er vi to :)

Etter SX1 har jeg sluttet å stole på MPX og datoer....

Helt enig der. Etter at jeg bestilte min SX1 i begynnelsen av oktober ble den utsatt utallige ganger. Synes ikke de bør "briefe" sånn med datoene bare for å skaffe flest mulig kunder.

Men det skal sies at når det står bekreftet, og ikke bare "ubekreftet xx/xx/xx/ pleier de å være ganske seriøse.

Selv om de kan være litt drøye på datoene synes jeg fortsatt at det er et pålitelig sted nå det gjelder å få varene man har bestilt.

Det med ubekreftede datoer var det jo ikke bare MPX sin feil at ble utsatt over og over igjen. SX1 ble jo veldig mye utsatt. Men det er klart at de setter tidlige datoer for å lokke kunder.

Men det som plagde meg var at når tiden var inne for å få SX1 rundt i butikkene hadde MPX bekreftede datoer, som ikke stemte. Flere ganger.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...