Gå til innhold

døds ulykke var stunt

Anbefalte innlegg

If you don't think drugs have done good things for us then take all of your records,tapes and CD's and burn them.

ps. Bill Hicks Ruler!

Because, you know all those musicians who made all that great music that's enhanced your lives throughout the years, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreal fucking high on drugs.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke si at jeg greier å se på personen som ble overkjørt som noe offer. Det blir litt feilformulert etter min mening.

Det heter jo seg at "om de døde tales intet ondt", men jeg har bare ikke medlidenhet for andre enn sjåføren. De som filmet det må være bra svekket også...

Lenke til kommentar
Enig med deg der ja.

Det er ikke noe "sterkeste overlever" her når de legger seg ut i trafikken.

Da måtte det vært en super hard mann som har overlevd det der.

Ok, her kommer te-skjeen. Tut, tut, opp med munnen.

"Survival of the fittest" betyr ikke bare "den sterkeste overlever" (mer korrekt oversettelse er "den som er mest egnet, overlever"). Det går også på tilpasnings-evner, samt intelligens.

Fysisk styrke har lite å si når man møter halvannet tonn metall i høy hastighet. Hadde intelligensen vært tilstede, ville ikke denne personen lagt seg ned i veibanen.

Lenke til kommentar

Dette blir akkurat det samme som å kaste seg utfor et fjell, bare at man lar en annen (her:sjåføren) få en grusom opplevelse i tillegg. Hvem av dere som holder med Znoken hadde hatt sympati for en som kastet seg utfor et fjell mens kameratene filmet ??

edit: Det dere i grunn sier, er at siden han lot en annen lide i tillegg er det synd på ham... samme som å synes synd på selvmordsbombere i grunn (med en liten tanke overdrivelse)

PS: Bare en liten oversettelse som understreker det Psilocybe sier: To fit -> å passe derav ordet 'fittest' -> best tilpasset ( ikke sterkeste som eneste betydning...)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Jeg er imot at man skal slenge dritt om personen som ble kjørt over. Klart han ba om det, men personen er død, og jeg har lært som barn at man ikke skal snakke stygt om de døde. Eneste jeg mener er at man ikke kan kalle personen for et offer. Han var i såfall offer for sin egen dumskap. - Uten at jeg skal gå videre inn på hvor dum personen har vært osv.

Lenke til kommentar

nei, men folk som tenker på å gjøre lignende ting vil kanskje innse hvor dumt det er hvis de får omtalt det slik...

og ja, mer sympati for han stakkaren som var uheldig nok til å kjøre over mumitrollet enn den døde...

stakkar...slikt blir det ofte traumer for livet av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...