bfisk Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er jo klart det er trist når unge mennesker dør, men man kan jo spørre seg hva som foregår når man legger seg på en motorvei. Man trenger ingen doktorgrad i trafikksikkerhet for å finne ut at det er en hinsides elendig idé. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=224722 hva synes dere om det? Fartsgrensene er såpass lave at man kjder livet av seg og finner på stunt. Ingen hadde gjort dette i 230 på autobahn, da er kjøring spenning nok i seg selv. Mener du at bilisten valge å kjøre over fartsgrensa slik at han "tilfeldigvis" skulle klare å kjøre over en idiot i kanindrakt som ligger på tvers midt i veien? Gutta var på vei hjem fra søta bror og humpet avgårde på norske veier i 70 km/t. Kanskje de bestemte seg for å finne på noe sprell. Hadde de kjørt i 230 så hadde de kosa seg og ikke gjort kaninstreker. Maybe Utrolig søkt argumentasjon.. man kan ikke hindre at idioter gjør idiotiske ting, ved å lempe på tiltak som gjør hverdagen tryggere og enklere for den gemene hop. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=224722 hva synes dere om det? Fartsgrensene er såpass lave at man kjder livet av seg og finner på stunt. Ingen hadde gjort dette i 230 på autobahn, da er kjøring spenning nok i seg selv. Så denne saken er eit eksempel for at Norge må øke fartsgrensene? Hadde fartsgrensa vore høgare så hadde dei kjørt bil og kasnkje kollidert med, og drept ein familie på 5 Endret 25. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg sier, som jeg har sagt flere ganger før: survival of the fittest. En idiot mindre i verden. Den eneste som får min sympati i denne saken, er personen som kjørte bilen. Støttes. Tragisk at noen skal få ødelagt livet sitt fordi en person tar selvmord på veibanen. Jeg har også stor medfølelse for de pårørende til gutten. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hadde fartsgrensa vore høgare så hadde dei kjørt bil og kasnkje kollidert med, og drept ein familie på 5 Og for å si som Otto Jespersen: Hadde de kjørt enda fortere enn det igjen, så hadde de gjerne ikke møtt bilen med en familie på 5 der og da. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Ja det var dumt det de gjorde men hvordan i helvete kan dere si at det er en idiot mindre i verden...Lurer virkelig på hvem som er idioter Saken er bare helt tragisk men sitte her og kalle offeret for idiot før han er kald får meg virkelig til og lure på om dere kun er en gjeng med fjortisser som er helt hjernedøde... Hvis man skal diskutere en sånn sak så må man ihvrtfall kunne være sakelig uten og kalle de innvolverte for diverse ting... Regner helt sikkert og få en masse pepper tilbake men dere kan tro jeg bryr meg Jackass stunt er helt på trynet samme hvem som utfører det.... Endret 26. april 2004 av Znoken Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vel er enig at han som ble drept ikke trenger å bli kallt for idiot! Men det han gjorde var veldig idiotisk, og de som gjør noe så dumt blir ofte refert til som idioter! Tragisk/latterlig/idiotisk stunt som bør/skal ikke sammenlignes med "Jackass"! Lenke til kommentar
kenny Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg sier, som jeg har sagt flere ganger før: survival of the fittest. En idiot mindre i verden. Den eneste som får min sympati i denne saken, er personen som kjørte bilen. Eller som Bill Hicks ville ha sagt: "Hurray, the world lost a moron, f**king celebrate". Men det er også litt bemerkelesverdig at ungdom tyr til slike handliger for å få spenning/respekt/oppmerksomhet eller hva det nå er de er ute etter. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har det stått noe sted hvorvidt sjåføren av bilen vil bli straffeforfulgt? Og hva med de som filma, de burde jo også fått noe bot e.l. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er jo klart det er trist når unge mennesker dør, men man kan jo spørre seg hva som foregår når man legger seg på en motorvei. Man trenger ingen doktorgrad i trafikksikkerhet for å finne ut at det er en hinsides elendig idé. Word. Skjønner ikke helt hva folk tenker med når de gjør sånne ting. De fleste oppegående personer burde skjønne at det ikke er lurt å legge seg midt i veien, og håpe på at du ikke blir på kjørt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ja det var dumt det de gjorde men hvordan i helvete kan dere si at det er en idiot mindre i verden...Lurer virkelig på hvem som er idioter I mine øyne blir dette det samme som å oppsøke en skytebane og tusle ut foran blinkene. Med en kanin-drakt på, vel å merke. "JØSS, jeg døde! Hvordan skjedde det, mon tro?" Men, det er vel helt rasjonell oppførsel, eller hur? Vi er bare rare og konservative og ser ikke det gøyale i å legge seg i bilbanen for å dø. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Noe så forferdelig dumt å gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Natural selection in practice! hva kan jeg si? systemet funker... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 "JØSS, jeg døde! Hvordan skjedde det, mon tro?" Riktigere bruk av smiletegn skal man lete lenge etter. Hiver meg på mainstreamen her og sier at man skal være bra dum i hodet for å kle seg ut som et jævla mummitroll og legge seg ut i motorveien. Stakkars foreldre. De må føle seg bra mislykket... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Stakkars foreldre. De må føle seg bra mislykket... Du snakker som du har vett til ser jeg... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 føyer meg inn i rekken av de som sier "survival of the fittest" og "natural selection", denne går rett inn i nominasjonen til darwin awards stakkars sjåfør, han må leve med dette resten av livet! Og stakkars de to jævlene som filma.. er dem helt blottet for empati/logisk slutning?? Disse burde enten få profesjonell hjelp litt brennkvikt eller bli bura inne for medvirkning til mord, eller unlatelse av å hjelpe en som kan dø Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Stakkars foreldre. De må føle seg bra mislykket... Du snakker som du har vett til ser jeg... Vel... Jeg snakker som om jeg skulle vært fyrens forelder. Og hvis jeg hadde oppfostret et barn, og det barnet, ved en alder av 20 år, kledde seg ut som en barne-TV-figur (noe som er unormalt nok i seg selv) for så å legge seg ned i en motorvei, ja, da taler vel det for seg selv. Fyren var myndig, han kunne kjøre bil og kjøpe alkohol. Likevel klarer han å legge seg i en motorvei, fult vitende om konsekvensene dette kunne føre til. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vel, jeg synes at "survival of the fittest" er en litt feilplassert metafor her.. Men det er ganske greit å innse at det var et idiotisk stunt, og ja; en idiot mindre. Disse emoticionene passer bra: xD Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vel, jeg synes at "survival of the fittest" er en litt feilplassert metafor her..Men det er ganske greit å innse at det var et idiotisk stunt, og ja; en idiot mindre. Disse emoticionene passer bra: xD Enig med deg der ja. Det er ikke noe "sterkeste overlever" her når de legger seg ut i trafikken. Da måtte det vært en super hard mann som har overlevd det der. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jackass stunt er helt på trynet samme hvem som utfører det.... Dette er ikke jackass-stunt, dette er selvmord. Stooor forskjell.. i Jackass risikerer de lemmer, ikke liv (med meget få unntak). å legge seg på tvers av en mørk hovedvei.. det er ikke galskap, det rein og skjær idioti! selvsagt har jeg sympati for familien, venner og spesielt til føreren av bilen, men denne karen må ha vært fire øl unna en six-pack om du skjønner hva jeg mener.. eller om man kan formulere seg annerledes.. -ikke den skarpeste kniven i kjøkken skuffen..-hvem legger seg på tvers av en HOVEDVEI?!! akkurat det mener jeg fortjener en nominasjon hos 'Darwins-Awards ærligt talt. If you don't think drugs have done good things for us then take all of your records,tapes and CD's and burn them. ps. Bill Hicks Ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå